רכב

ריקול חמישי לסייברטראק: טסלה מתמודדת עם בעיות בטיחות חוזרות

טסלה מבצעת ריקול חמישי לסייברטראק, בעקבות בעיות בתצוגת המצלמה האחורית, מה שיכול להוביל לעיכובים בזמן המעבר להילוך אחורי, והדבר אינו עומד בתקני הבטיחות הנדרשים בארצות הברית
מערכת ice |  1
סייברטראק (צילום shutterstock)
טסלה הודיעה על קריאת ריקול חמישית של הטנדר החשמלי סייברטראק, בתוך פחות משנה מאז השקתו. החברה דיווחה לרגולטור הבטיחות בדרכים של ארצות הברית (NHTSA) על בעיה בעיכוב תצוגת המצלמה האחורית כאשר נהגים מעבירים את הרכב להילוך אחורי. טסלה ציינה כי במקרים מסוימים, התצוגה עלולה שלא להופיע במשך עד שמונה שניות, מה שלא עומד בתקני הבטיחות הפדרליים.
הריקול, שמבוסס על תיקון תוכנה שהושק בחודש שעבר, משפיע על מרבית רכבי הסייברטראק בארה”ב. טסלה העריכה כי הבעיה השפיעה על חלק קטן מתוך 27,185 הטנדרים שצוינו בריקול, שזה מספר גבוה פי שניים לעומת 12,150 רכבים שהיו מעורבים בריקול הקודם ביוני, שנגרם בעקבות ליקויים במגבים ובחלקים הקשורים לדיפונים בתא המטען.
במהלך אפריל, טסלה ביצעה ריקול נוסף של הסייברטראק בשל בעיה בדוושת ההאצה, שעלולה להינעץ ברצפה. טסלה, בראשות המנכ”ל אילון מאסק, החלה במסירות רכבי סייברטראק בנובמבר 2023, לאחר עיכוב של שנתיים שנגרם מבעיות ייצור ומגבלות אספקה של סוללות. החברה מנסה לתקן את הליקויים והבעיות השונות כדי לשפר את בטיחות הרכב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא ריקול !!!! קשקשת!!!! זה עדכון תכנה. (ל"ת)
    קשקשת ברשת 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור