ויראלי

טליה עובדיה בהלם: איזה אתר העתיק את שמלות הכלה ומוכר אותן בזול

בין הכוכבים בחתונה של טליה עובדיה ושחף רז כיכבו גם שלושת השמלות של הכלה היפהפייה בעיצובו של אלון ליבנה. כעת מאקו סלבס חשפו כי העתקים זולים של השמלות נמכרים ב"עלי אקספרס" אשר משתמשים בתמונות החתונה המקוריות של הכוכבת ללא רשותה. עובדיה מסרה: "הופתעתי"

מערכת ice |  2
טליה עובדיה (צילום עידן חסון)
מאקו סלבס פרסמו היום (שני), שאתר "עלי אקספרס" מוכר העתקים של שמלות הכלה של כוכבת האח הגדול טליה עובדיה. עוד גילו כי האתר משתמש בתמונות המקוריות מהחתונה של עובדיה ללא רשותה או ידיעתה.
שלושת השמלות המשגעות בעיצובו של אלון ליבנה המוכשר גנבו את ההצגה בחתונה השנה של כוכבי האח הגדול טליה עובדיה ושחף רז. החתונה שהתרחשה לפניי חודשיים, אליה אישרו הגעה עשרות סלבס מהביצה המקומית, עוצבה לבקשתה של טליה בקונספט דיסני.
גם שלושת השמלות המיוחדות של עובדיה עוצבו בקונספט זה, רק לא באותו המחיר הזול שהאתר הסיני "עלי אקספרס" מציע, 262-335 שקל ליתר דיוק. לא מספיק שהאתר גנב עיצוב מקורי של לבינה, בנוסף הוא גנב תמונות שפורסמו דרך הכוכבת ללא מתן קרדיט לא לה ולא לצלם.
 

מעובדיה נמסר לאתר מאקו על המקרה: "הופתעתי שאתר גדול כמו 'עלי אקספרס' עושה שימוש בעיצוב כחול-לבן של אלון ליבנה המוכשר ומשתמש בתמונות ללא אישור, אבל זה ללא ספק מחמיא לדעת שרוצים להעתיק את הבחירות שעשיתי יחד עם ליבנה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זבל
    איזבל 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה מכה ככה נפסיד במלחמה בגלל השמלה האידיוטית שלך מטומטמת
    סגור
  • נפסיד במלחמה בגלל שנאה ומרמור
    דני 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אנחנו בלמחמה אז למה את פה מגיבה בשנאה ובמירמור ??גועל נפש!
    סגור