עסקי ספורט

מרוץ “חבר” 2024: דחיית המרוץ לנובמבר בשל המצב הביטחוני

מרוץ “חבר” 2024 יתחדש בתאריך 15.11.24 עם 5,000 רצים ותרומה של 1 ₪ לכל קילומטר למען פצועי צה”ל. האירוע יציע מגוון מסלולים ופעילויות למשתתפים ולמשפחותיהם בגני יהושע, תל אביב
מערכת ice | 
צילום לנס הפקות
מרוץ “חבר” השנתי, אחד מהאירועים המרכזיים של מועדון “חבר”, יתקיים בתאריך חדש - 15 בנובמבר 2024, לאחר דחייה שנעשתה בשל המצב הביטחוני. המרוץ, שיתקיים בגני יהושע, ספורטק תל אביב, צפוי למשוך כ-5,000 רצות ורצים שיתמודדו ב-4 מסלולים שונים: 5 ק”מ, 10 ק”מ, 15 ק”מ ו-800 מטר לילדים.
המועדון החליט לשתף פעולה עם אגודת הידידים של ארגון נכי צה”ל, והבטיח לתרום 1 ₪ עבור כל קילומטר שירוצו במהלך האירוע, במטרה לתמוך בפצועי צה”ל ובני משפחותיהם. במהלך המרוץ, המשתתפים יקבלו ערכת מתנה הכוללת חולצת ריצה איכותית, תיק גב מתקפל ופאוץ’ ספורט, כמו גם מדליה ייחודית.

הזנקת מרוץ חבר (צילום: לנס הפקות)
במועדון “חבר” הדגישו את המחויבות להזדהות עם תושבי הצפון ולדאוג לביטחון המשתתפים, במיוחד לאנשי הקבע והמילואים. חברי ארגון נכי צה”ל ישתתפו במרוץ ללא עלות, במטרה להעניק להם תחושת שייכות ותמיכה. המרוץ לא רק יחבר בין אנשים, אלא גם יספק הזדמנות לתרום ולחזק את הקהילה בישראל בתקופות קשות.

יפעת קסוטו, מנכ"לית מועדון "חבר": "אני מאמינה שאורח חיים בריא תורם לחוסן נפשי ומסייע לשמור עליו, ולכן השנה חשוב לנו במיוחד לקיים את מרוץ 'חבר' ולהעניק לעמיתינו ולקרוביהם הפוגה קצרה, שבה הם מוזמנים לחזק את הגוף והנפש ולהשתתף במסורת ארוכת השנים שאנו מקיימים זו השנה העשירית. לצערי, בעקבות פרוץ מלחמת חרבות ברזל נמנע מאיתנו לקיים את המרוץ בשנה שעברה, ולכן אני מזמינה את עמיתינו ואת קרוביהם להשתתף במרוץ הנוכחי ולהגדיל את תרומת המועדון למען פצועי צה"ל שהגנו בגופם על המדינה – 1 ₪ על כל 1 ק"מ ריצה. במרוץ שהתקיים בשנת 2022 הגענו למספרי שיא – יותר מ-5,100 משתתפים רצו למעלה מ-45 אלף ק"מ. אנחנו מקווים שגם השנה נשבור את שיא הנרשמים ובכך נגדיל את התרומה הכספית לארגון נכי צה"ל, שעשייתו ופועלו מקבלים השנה משנה חשיבות".
יוסי מתתיהו מנכ"ל ארגון נכי צה"ל: "ארגון נכי צה"ל גאה ללוות למעלה מ-52 אלף פצועות ופצועי צה"ל וכוחות הביטחון בשיקומם מעורר ההשראה. הספורט הינו חלק בלתי נפרד מתהליך השיקום הפיזי והנפשי של הגיבורות והגיבורים שלנו, ובבתי הלוחם אנו מפעילים מאות פעילויות ספורט המתאימות לכל שלבי השיקום. אנו מודים למועדון חבר על החיבוק וההוקרה של אלו שלא היססו ויצאו להגן על כולנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה