ויראלי

רני רהב שובר שתיקה: "האמת חייבת להאמר"

איש היח"צ בפנייה לראש הממשלה: "אדוני ראש הממשלה מבין ויודע יותר מכל אדם אחר, בלי אופק מדיני הכל ישאר אותו הדבר. הגיע הזמן אדוני לתת למשפחות השולטות בעזה (אומנם משפחות פשע אבל הן לא חמאס) לנהל את עזה או לקרוא למדינות העולם להקים כח שיטור בינלאומי לשמור על הגבול בין עזה לישראל"
מערכת ice |  7
רני רהב (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון, אריק מרמור)
עם המילים "בוקר טוב למר בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל", היחצ"ן אולי המוכר בישראל, רני רהב, פנה היום (ראשון) אל ראש הממשלה על רקע הכניסה הקרקעית ללבנון והדברים שמסר עם צאת ראש השנה.
רהב פתח וכתב: "אדוני צדק שלאחר 11 חודשים החליט לאשר לצה״ל לפעול בלבנון. אדוני, 11 חודשים? 11 חודשים שאין למדינת ישראל את חבל הצפון והגליל. הכל הושמד, הופצץ והתושבים ברחו על פי ההוראות שלך אדוני ראש הממשלה. להופיע אתמול בטלויזיה בשידור חי ולקחת בעלות על לכתו של ימח שמו - נסראלה ועוד הצלחות ענק של המוסד, שב״כ וצה״ל זה בסדר, זה בזכות ענקית שמגיעה לך אבל אסור לשכוח שזה לאחר 11 חודשים!!!!".

הוא המשיך: "האמת חייבת להאמר והצניעות חייבת להשמר. אדוני בוודאי יודע ומבין יותר מכל בן תמותה אחר כי בלי אופק מדיני בלבנון ובעזה הכל ימשיך וימשיך משום שאין דבר כזה להשמיד את חיזבאללה, חמאס ואיראן, לא קיים!! אין ספק מדינת ישראל צה״ל, מוסד שב״כ וימ״מ חיסלה אלפי מחבלים, חיסלה עשרות יחידות של האוייב ועשתה עבודת מופת, אבל אדוני ויש אבל- בלי אופק מדיני הטילים ימשיכו לעוף על הצפון. אופק מדיני זה הוא שם המשחק".
כמו כן ציין: "יקרא אדוני לועידת שלום מיידית בראשות ארצות הברית וצרפת לממשלת לבנון להגיע להסדר ומייד. אין דרך אחרת ובפרט לאחר ההצלחות הענקיות של ישראל בלבנון. כל יום שעובר יחזרו הרבה ארונות הביתה, ימשכו ההישגים לתפארת המדינה אבל הכל ימשך כרגיל והתושבים לא יחזרו הביתה וזאת משום ש-12 שנים ממשלת ישראל אפשרה לטילים ארוכי הטווח להגיע ללבנון ללא הפרעה!!! למה? ישראל לא יכלה להודיע למטוסי התובלה שנחתו בבירות באם תנחתו תושמדו?!! יכלה, ולא עשתה כלום!!! כלום אדוני!".
לסיום רשם: "אדוני ראש הממשלה מבין ויודע יותר מכל אדם אחר, בלי אופק מדיני הכל ישאר אותו הדבר. הגיע הזמן אדוני לתת למשפחות השולטות בעזה (אומנם משפחות פשע אבל הן לא חמאס) לנהל את עזה או לקרוא למדינות העולם להקים כח שיטור בינלאומי לשמור על הגבול בין עזה לישראל. אדוני, הוכחת שוב שכשאתה רוצה אתה חותם על על צווי ביצוע לצה״ל, למוסד ולשב״כ, אז הגיע הזמן אדוני לאחר שנה ה-7 באוקטובר שתגיע להסדר ותחזיר את החטופים הביתה! תגיע להסכם בלבנון ובעזה! דיי אדוני ראש הממשלה דיי!".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    הבעיה שלנו .שכל אחד חושב שהוא הוא היועץ .שמנהל הכל!
    חחחחח 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סביר שמר רהב רואה ערוץ 12 . שם הם תדיר מדברים על "אופק מדיני" האופק הוא. ניצחון מוחלט! השמדת האוייב ! לא נותנים סוכריות לאף אחד ! במיוחד לא לשמאל שאם נעשה איזה תוכנית ..ישר יגידו שהתוכנית המדינית לא טובה. כל מה שקשור לממשלה הינו חומר נגדה...יאללה סתמו ! פשוט תסתמו ותנו לצהל לעבוד! מרעילים כל מי שקשור לממשלה.מפגינים .משקרים. מסלפים. במקום לגלות אזרחות טובה ולהיכנס מתחת לאלונקה. בחיים לא תצליחו לשנות את בחירת העם. כי אף אחד לא רוצה רעילים שכמותכם.
    סגור
  • 6.
    רני נו באמת הפכת עכשיו מומחה למשפחות פשע עזתיות ? (ל"ת)
    דן 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    עבודה חדשה ?
    אני 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אולי "איש יחסי הציבור" כבר חתם על הסכם ייצוג עם "משפחות הפשע", שלדעתו כשירות לשמש שלטון בעזה ?
    סגור
  • 4.
    אידיוט
    אני 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה מציע הגאון ? לעשות הסכם "פרוטקשן" כמו שהיה בימי העברת הכסף הקטארי לחמאס ? מה הגדרתו ל"אופק מדיני" כאשר הוא עצמו מגדיר את המועמדים "לנהל את עזה" כמשפחות פשע ? על מה אפשר לחתום עם משפחות פשע מוצהרות, כאשר אפילו הסכמים החתומים על ידי מלכים, אור "ראשי ממשלה" במזרח התיכון אינם שווים את הדיו של החתימות ? אז רני רהב אמר...
    סגור
  • 3.
    אדון רהב
    עידן 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כדאי שתתעסק במה שאתה מבין.משפחות פשע ישרתו את מי שישלם להן יותר.
    סגור
  • 2.
    איזה אמת בדיוק? ובשם מי אתה מדבר?
    מריו 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האסטרטג הגדול במדינה . תפסיק כבר עם הטרלולים שלך . גם בטלויזיה גם כאן . מי אתה בכלל נהתן חסר מעצורים שחושב שמישהו בכלל מקשיב לו .
    סגור
  • 1.
    רעיון טוב לקרוא לרוהמ אדוני הרבה פעמים
    תלאביבית 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כדאי אולי, שמעתי, לא ניסיתי להוסיף גברת. ולקצר. מה רצית להגיד? שצריך גישה ואופק מדיני ושהוא ודאי יודע? לא חידשת כלום אבל אם תקצר תוכל לעודד עוד מוחים נגדו וזה חשוב.
    סגור