שיווק ופרסום

רני רהב מתחנן: "אין לכם זכות לגעת בחתונה הזו"

רהב כתב בטוויטר שלו: "לאנשי המחאה שלום רב, אנא, זה לא הוגן. אבנר אדם מדהים, אבנר עשה צבא קרבי, אבנר חזר מלונדון שם הוא לומד למילואים קרביים. אנא, חתונה זו חתונה. הוא לא אשם שאבא שלו ראש הממשלה, הוא לא מתבטא ציבורית ולכם אין זכות לגעת בחתונה הזו. תנו לזוג להתחתן באהבה שלהם!!! תודה"
מערכת ice |  1
רני רהב (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון, אריק מרמור)
אחרי שפורסם כי אבנר נתניהו (29), בנם הצעיר של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו עומדים להנשא, אחרי שבחודש יולי האחרון, נתניהו הצעיר, כרע ברך והציע נישואין לבת זוגתו בשנתיים האחרונות, משתתפת נינג'ה ישראל עמית ירדני. כעת, נחשף שהזוג הצעיר התקדם בתכנוני חתונתם שתתקיים ממש בקרוב. במחאת קפלן מבקשים לשבש את היום החגיגי, אבל לרני רהב יש בקשה מאנשי המחאה.
רהב כתב בטוויטר שלו: "לאנשי המחאה שלום רב, אנא, זה לא הוגן. אבנר אדם מדהים, אבנר עשה צבא קרבי, אבנר חזר מלונדון שם הוא לומד למילואים קרביים. אנא, חתונה זו חתונה. הוא לא אשם שאבא שלו ראש הממשלה, הוא לא מתבטא ציבורית ולכם אין זכות לגעת בחתונה הזו. תנו לזוג להתחתן באהבה שלהם!!! תודה".

כזכור, טרם השניים הכירו נתניהו הצעיר היה מאורס ליועצת התקשורת של שר התפוצות עמיחי שיקלי, נוי איזק בר שבהמשך התחתנה עם כתב חדשות 12 אורי איזק. על פי פרסומים של פעילי מחאה מאתמול (שני), נתניהו וירדני, צפויים להתחתן בעוד כחודשיים בתאריך ה-26 בנובמבר, בגן האירועים "חוות רונית".
העיתונאי אורי משגב, אשר ידוע כאחד המתנגדים הגדולים ביותר של ראש הממשלה נתניהו, התייחס לאירוע המרגש וכתב כי: "מסתמן: 26 בנובמבר, יום שלישי פעמיים כי טוב, בחוות רונית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רני רהב צודק
    שמאלני על מלא 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני לא מכיר אחד ששונא את ביבי נתניהו יותר ממני ובכל זאת אני מסכים שאת אבנר חייבים לעזוב בשקט. לא מגיע לו לסבול הוא בסך הכל בחור טוב. לא כל מי שנושא את השם נתניהו הוא פושע. ביבי שרה ויאיר הם נבלות מהסוג הגרוע ביותר לפעוע בהם זו מצווה אבל אבנר זה משהו אחר...
    סגור