ויראלי

אבנר נתניהו התקשר לברך? השם שבחרה האקסית לבנה הבכור

נוי בר ואורי איזק בחרו שם לבנם הבכור, שנולד בסוף החודש שעבר. מדובר למעשה בשני שמות, שמתקשרים לתקופה הנוכחית. בר היא האקסית המיתולוגית של אבנר, בנם הצעיר של ביבי ושרה נתניהו, שמאורס בימים אלה לבת זוגו הנוכחית
רוני שיינר |  1
נוי בר (צילום אינסטגרם)
יועצת התקשורת לשר התפוצות והשוויון החברתי נוי בר, שהיא גם האקסית של אבנר נתניהו, בנם הצעיר של ראש הממשלה ורעייתו, הביאה לעולם בסוף החודש שעבר את בנה הבכור, אחרי היריון שהיא ובעלה, מגיש חדשות 12 אורי איזק, הקפידו לשמור מתחת לרדאר. 
כעת נחשף השם שונוי ואורי בחרו לבנם, והוא לחלוטין מושפע מרוח התקופה: יונתן שלום.

אורי איזק ונוי בר (צילום: ברנדו פוטוגרפי)
בר ואיזק החלו לצאת באוגוסט 2022. בר בדיוק נפרדה מאבנר נתניהו, ואיזק נפרד מהזמרת רז שמואלי. באוגוסט בשנה שעברה הם נישאו זה לזו בחוות רונית מול 500 אורחים, חודשיים בלבד אחרי שהתארסו. 
את הלידה המפתיעה חשפו השניים כאשר פרסמו בחשבונות האינסטגרם שלהם פוסט עם תמונה של התינוק, וכתבו: "בתוך הימים הקשים האלה נכנס אתמול לחיינו בשעת רצון אור גדול ומתוק שיזכה במהרה לראות בניצחון חיילינו והשבת חטופינו. ברוך הבא, אהוב קטן".
בחודש מאי פרסמנו כי בר הגישה באמצעות עורכי דינה מכתב התראה לפני תביעת לשון הרע כנגד עיתונאי "הארץ", אורי משגב. המכתב נוגע לפרסום כביכול של משגב בטוויטר, בו כינה את בר "בוגדת" לצד תמונה שלה עם בן זוגה הקודם, נתניהו. היא דורשת ממנו פיצויים בגין לשון הרע, אלא שהוא מצדו טוען שאין לו שום קשר לדברים שנכתבו.  
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מעניינת איש נקודה!
    צילי 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי היא בכלל? אפשר לחשוב האקסית של אבנר מי ישמע יאללה העלמי מחיינו במהרה!
    סגור