משפט

העיתונאי הבכיר עונה לתביעה של נתניהו: "בלתי כשיר בעליל"

עיתונאי "הארץ" אורי משגב הגיש לבית משפט את כתב ההגנה שלו בתביעת לשון הרע שהגיש נגדו ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעקבות פרסומים על מצבו הבריאותי. נתניהו תובע חצי מיליון שקל מכל אחד מהנתבעים, אך משגב מכחיש את כל הטענות ומבקר את התביעה כ"פריצת גבולות מוסריים"

מערכת ice |  1
אורי משגב (צילום פלאש90)
עיתונאי "הארץ" אורי משגב העביר היום (חמישי) לבית משפט השלום מרכז את כתב ההגנה שלו בתביעת לשון הרע שהגיש נגדו ראש הממשלה בנימין נתניהו. לפני שלושה חודשים תבע נתניהו את משגב, העיתונאי בן כספית ופעיל המחאה גונן בן יצחק, בטענה לפרסומים שקריים לכאורה על מצבו הבריאותי.
על פי פרסום של דוד ורטהיים בוואלה, נתניהו דורש חצי מיליון שקלים מכל אחד מהנתבעים. בכתב התביעה טוען נתניהו כי שלושת הנתבעים הפיצו "מידע שקרי ומרושע" לגבי מצבו הבריאותי, כולל קביעות על מחלת סרטן הלבלב וחוסר כשירותו. "הדברים שקריים לחלוטין", נכתב בתביעה, "ראש הממשלה בריא לחלוטין לגילו".
בכתב ההגנה משגב טוען כי התביעה מהווה "פריצת גבולות מוסריים" ומבקרת את כוונות התובע, שלדבריו, מנסה לסתום פיות ולמנוע ביקורת על מצבו כראש ממשלה. בנוסף, נתבע משגב גם על ידי יאיר נתניהו בסכום דומה. התובעים מיוצגים על ידי עו"ד אוריאל חור נזרי, בעוד את משגב מייצגות עו"ד טל ליבליך ועו"ד מיה כץ ממשרד ליבליך-מוזר-גליק.
השופט מנחם מזרחי, נשיא בית משפט השלום מרכז, קבע דיון קדם משפט ל-15 בספטמבר, שבו נדרשים התובע והנתבעים, כולל ראש הממשלה, להיות נוכחים פיזית. אורי משגב מסר בתגובה לפרסום בוואלה: "מדובר בתביעה הזויה, שבחר להגיש בזמן מלחמה ראש ממשלה בלתי כשיר בעליל לתפקידו. נתראה בבית המשפט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איש רע משגב (ל"ת)
    איש רע משגב 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור