קריירה ולימודים

צביקה הדר מספר בכאב: "הכל נעצר, אי אפשר לצחוק ולהצחיק"

צביקה הדר ובנו סער הדר הופיעו באירוע שפתח את עונת הקיץ בפעילות של מרכז לאודר, שמטרתה לקדם תעסוקת סטודנטים ובוגרים מהמוסדות האקדמיים בנגב
מערכת ice | 
צביקה הדר לומדת אנגלית עם Singit (צילום צילום מסך מסרטון)
מאות סטודנטים נהנו מהופעתם של צביקה הדר וסער הדר שהתקיימה אמש (ראשון) במרכז לאודר לקידום התעסוקה בעיר העתיקה של באר שבע. המופע כלל קטעי סטנדאפ של הקומיקאי האייקוני יליד באר שבע צביקה הדר, בשילוב קטעים מוסיקליים של בנו סער הדר, שהשיק בשנה שעברה אלבום EP ראשון שנקרא ״בדירה שלי״. האירוע פתח את עונת הקיץ בפעילות של מרכז לאודר, שמטרתה לקדם תעסוקת סטודנטים ובוגרים מהמוסדות האקדמיים בנגב.    
נשיא הקונגרס היהודי העולמי, הפילנתרופ רונלד לאודר בשיתוף ג׳ואיש נשיונל פאנד ארה״ב JNF-USA. הקימו את מרכז לאודר לקידום תעסוקה בנגב בשנת 2015, על מנת שיהווה אבן שואבת לצעירים ומשפחות המעוניינים לקבוע את ביתם בנגב. המרכז הוקם ברוח חזונו של דוד בן-גוריון לפיו בנגב ייבחן העם בישראל. צוות המרכז מאמין שעתיד הנגב כרוך בתעסוקה איכותית למגוון האוכלוסיות שחיות בו. מאז הוקם, סייע מרכז לאודר לאלפי סטודנטים ובוגרים בצעדיהם הראשונים בעולם העבודה בנגב, באמצעות סדנאות, הרצאות, ימי זרקור וסיורים בשיתוף מעסיקים, ייעוץ תעסוקתי פרטני ועוד. 
 
האירוע נערך במעמד אבי בלשניקוב, יו״ר מרכזי לאודר לקידום התעסוקה, טלי צור אבנר, ראש מטה ג׳ואיש נשיונל פאנד ארה״ב בישראל וקרן כהן, מנהלת מרכז לאודר לקידום התעסוקה בנגב. פעילות מרכז לאודר היא מרכיב חיוני בתקומה ובנייה מחדש של הנגב ודרום הארץ בכלל והיא נמשכת בימים אלו בצל הכבד של החטופים שעדיין מוחזקים ברצועת עזה והחיילים שנלחמים בשדה הקרב בגזרות השונות.  
אבי בלשניקוב, יו״ר מרכזי לאודר לקידום התעסוקה, אמר באירוע: ״הנגב ובירתו באר שבע הופכים בשנים האחרונות למרכז כלכלי לאומי. זה מתאפשר בזכותכם, צעירות וצעירים שבוחרים לקבוע את ביתם ולסלול את נתיב הקריירה שלהם בנגב. אני קורא לצעירות וצעירים אקדמאים שעדיין לא לוקחים חלק בפעילויות המרכז להצטרף אלינו ולקבל ייעוץ וליווי צמוד בצעדיכם הראשונים בעולם התעסוקה בנגב״.  
טלי צור, ראש מטה ג'ואיש נשיונל פאנד ארה"ב בישראל: "בלב המשבר העמוק ביותר שהמדינה שלנו חוותה, אנו גאים לתמוך בתושבי הנגב ופועלים לייצור אפשרויות לצמיחה, לפיתוח כלכלי ולתעסוקה איכותית. אנו מקווים שרבים מהצעירים שפגשנו היום ייחשפו לאופק המקצועי הטמון בנגב ויבחרו להפוך אותו לביתם. יש לכך חשיבות לאומית ואסטרטגית". 
צביקה הדר, אמר: ״ב-7 באוקטובר הכל נעצר, לא היה אפשר עוד לצחוק או להצחיק. גם כעת, חטופים ישראלים עדיין מוחזקים ברצועת עזה ואני מתפללים לשלומם ולחזרתם הביתה במהרה. בצל התקווה לחזרתם, הפעילות לשיקום ותקומה של הנגב נמשכת והתמלאתי גאווה לפגוש יום בהופעתי במרכז לאודר סטודנטיות וסטודנטים שלומדים ועובדים בנגב. אני מברך את צוות המרכז על הפעילות החשובה לקידום התעסוקה באזור״.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה