רכילות עסקית

זוכה משחקי השף נאלץ לסגור את המסעדה: "החיים לא יחזרו"

אחרי שלוש שנים, השף אורן אסידו שחזר ממילואים בעזה מודיע כי מסעדת ״אולה״ שלו תיסגר לצמיתות: "בעל כורחנו אנחנו נפרדים לתקופה לא ידועה, אבל בטוח שיום יבוא ותחזרי בדרך כזו או אחרת, ברגע הנכון, בזמן הנכון, שהכוכבים יסדרו את זה בזמן שלהם"
מערכת ice | 
גמר משחקי השף (צילום מיכה לובטון)
אחרי שלוש שנים של פעילות, זוכה משחקי השף אורן אסידו הודיע כי הוא סוגר את מסעדת הדגל שלו 'OLE' הים־תיכונית במלון "סלינה" בשכונת נווה צדק, קו ראשון לפארק המסילה בתל אביב, אך לא פעלה מאז תחילת המלחמה ב-7.10, כשהשף האהוב גויס למילואים.
אסידו כתב ברשתות: ״אהובתי שלי, זה לא אני זאת את. לפני כמעט 4 חודשים קמנו למציאות חדשה, החיים לא יחזרו להיות אותם חיים ואם יש משהו שלמדתי במהלך ארבעת החודשים האלו זה שכמה שאנחנו חושבים שאנחנו מבינים, אנחנו לא מבינים כלום. בעל כורחנו אנחנו נפרדים לתקופה לא ידועה, אבל בטוח שיום יבוא ותחזרי בדרך כזו או אחרת, ברגע הנכון, בזמן הנכון, שהכוכבים יסדרו את זה בזמן שלהם״.

אסידו הנרגש ביקש למסור עם ההחלטה לסגור: "תודה על מי שהיית ותישארי בשבילי ובשביל כל כך הרבה אנשים, לקוחות, מארחות, מארחים, טבחים, מלצרים, ברמנים, מנהלים, שוטפים, שותפים".
לסיום הוסיף: "בקסם שלך, נגעת בכל כך הרבה אנשים, זמן גם להגיד תודה לכל מי שעזר לדבר הזה לקרות, אז תודה! שום דבר לא מובן מאליו״ והוא מסכם: ״הדבר החשוב באמת, סמוי מן העין. שלך לנצח נצחים, אסידו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה