רכילות עסקית

זוכה מאסטר שף כובש את דובאי: "נרגש לייצג את ישראל"

השף טום אביב, זוכה העונה השישית של מאסטר שף, הגיע לדובאי ביוזמת הקונסוליה של ישראל בדובאי ומייצג את ישראל בפסטיבל הקולינרי Taste of Dubai: "זה כבוד גדול עבורי"
מערכת ice | 
מאסטר שף (צילום רונן אקרמן)
השף טום אביב הגיע לדובאי ביוזמת הקונסוליה הכללית של ישראל בדובאי ומשרד התיירות על מנת להשתתף בפסטיבל הקולינרי Taste of Dubai אשר מתקיים במהלך סוף השבוע (03-05.02) באמירות. מדובר בפסטיבל האוכל הגדול ביותר באזור המפרץ הערבי, ואחד מהנחשבים ביותר במזרח התיכון, המרכז אליו את טובי המומחים הקולינריים במרחב, בניהם שפים עטורים בכוכבי מישלן ומסעדות מובילות.
טום אביב הוא השף הישראלי הראשון שמשתתף בפסטיבל קולינרי באיחוד האמירויות מאז נחתמו הסכמי אברהם בספטמבר 2020. הוא בישל בלייב מול הקהל במוצאי שבת (04.02) וביום ראשון (05.02) פסטה חריימה – גרסתו למנת החריימה המסורתית והאהובה על כל בית ישראלי. באמצעות הופעתו, טום יחשוף את הקהל באיחוד האמירויות ובאזור כולו לקולינריה ולמטבח הישראלי העשיר והמיוחד, ובכך יקרב בין העמים באמצעות האוכל.
הקונסולית הכללית לישראל בדובאי, לירון זסלנסקי: "אני גאה ונרגשת שהצלחנו, בשת''פ עם משרד התיירות, להביא לנוכחות ישראלית ראשונה בפסטיבל הקולינרי הנחשב Taste of Dubai. השף טום אביב ייצג את ישראל ויציג לקהל האמראתי את המטבח הישראלי שהינו, למעשה, מטבח פיוזן במיטבו. זהו נדבך חשוב בחשיפה של הקהל המקומי לתרבות הישראלית העשירה, ואירוע ראשון מיני רבים שיקרו בהמשך".

השף טום אביב, שזכה כזכור בעונה השישית של מאסטר שף ב-2016 והוא הבעלים של רשת המסעדנות Coco group מבית 'קוקו במבינו', כולל שתי מסעדות במיאמי ובמרקש, מרוקו, אמר: "אני נרגש לייצג את ישראל ואת המטבח הישראלי לראשונה בפסטיבל אוכל בדובאי, זהו כבוד גדול עבורי להביא מעט Taste of Israel ל-Taste of Dubai".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה