קריירה ולימודים

שופט מאסטר שף בהישג ענק: בדרך לקבל כוכב מישלן ראשון

אייל שני בדרך לרשום הישג ענק עם מסעדת "שמונה" שפתח לפני כשנה בניו יורק, במסגרתו הוא נכנס, יחד עם עוד 13 מסעדות ניו יורקריות לרשימת המסעדות הטובות ביותר במדריך מישלן, כשכל אותן המסעדות מועמדות לקבל כוכב מישלן בשנה הקרובה
מערכת ice | 
מאסטר שף (צילום יחצ קשת 12)
אייל שני, אחד השפים הגדולים בישראל שפותח בקצב מסחרר מסעדות בעולם, ביניהן גם את מסעדת "שמונה" בניו יורק, אותה פתח לפני כשנה, נכנס יחד עם עוד 13 מסעדות ניו יורקריות לרשימת המסעדות הטובות ביותר במדריך מישלן, כשכל אותן המסעדות מועמדות לקבל כוכב מישלן בשנה הקרובה.
במדריך נכתב על מסעדת "שמונה", הדומה לאחותה הישראלית "צפון אברקסס", וממוקמת בגריניץ' וילג' במנהטן: "המקום הקטן מגיש אוכל נאו-לבנטיני מסחרר. הרבה מסעדות מתגאות בשימוש במוצרים טריים, אבל שמונה לוקחת את הפילוסופיה הזו לדרגה חדשה – כשהיא יוצרת תפריט חדש מדי יום".
כזכור, רק לפני כחודש פורסם כי שני פתח את  המסעדה הישראלית הראשונה שלו ב-Venetian Resort בלאס וגאס, כשמדובר ברשת האהובה שלו - "המיזנון". למיזנון יש סניפים בשבע מדינות אחרות כמו גם בניו יורק ובבוסטון, זה יהיה הראשון שלו בחוף המערבי. התפריט למיקום שלו בלאס וגאס שכתוב כולו בגופן Comic Sans - מחולק לאלו המוגשות בפיתה ולאלה בלי. ישנן חמש פיתות ירקות, כולל פיתה פטריות בר (16.50 דולר), המתוארת כ"יער שלם שרוף על פלדה לוהטת, בצל ירוק, שמנת חמוצה, חריפה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה