טלוויזיה

מאסטר שף בדרך לעונה ה-11: גם אתם רוצים להשתתף?

הפורמט המצליח של קשת 12 שדווקא חווה עונה חלשה מבחינת רייטינג, בדרך לעונה ה-11 והליהוקים יוצאים לדרך
מערכת ice |  1
מאסטר שף (צילום יחצ קשת 12)
אחרי שבחודשים האחרונים שודרה העונה העשירית של תחרות הבישול "מאסטר שף" שהגיעה לסיום עם שידורי אירוע הגמר, אחוזי הרייטינג של פרק הגמר שהראו כי בניגוד לזוכה המאושר של העונה בקשת 12 יכולים להיות מאוכזבים מהאחוז שהגמר השיג - 17% בלבד.
אבל כעת, מתברר כי הליהוקים לעונה החדשה וה-11 החלו וצחי אליהו, מבכירי המלהקים בישראל שליהק בעבר את כל הפורמטים הגדולים מצטרף לצוות ומחפש את הבשלנים לעונה החדשה. ברשתות החברתיות המליצו: "תייגו כאן אנשים עם ידיים מזהב שחייבים להשתתף בתכנית".

מדובר בנתון הנמוך ביותר של אירוע הגמר של מאסטר שף. לצורך העניין בגמר העונה התשיעית השיגה מאסטר שף 22%. אם לא די בכך, מדובר בנתון הנמוך ביותר עבור ריאליטי בקשת בשנת 2022. שיא הרייטינג של התוכנית הגיע בשנת 2012 בשידורי הגמר של העונה השלישית שהשיגה 46%, נתון שהיום בקשת היו חולמים עליו.

בואו נחזור רגע למספרים. למעשה גם הממוצע העונתי של העונה העשירית של מאסטר שף הציג שפל משמעותי – 15.8%. גם במקרה זה מדובר בנתון הנמוך ביותר מבין כל עונות תוכנית הריאליטי. גם בקטגוריות הממוצע העונתי 2012 הייתה השנה הטובה ביותר של מאסטר שף עם 38.3%.
כאמור הזוכה הגדול של העונה היה הלל גרדי, שהגיע לשלב הדו קרב הסופי מול יניב שחר. גרדי בישל מנה מיוחדת למדיי על אבן מסותת ממקום מגוריו, עליה הניח את מיטב חומרי הגלם שהביא מן ההר בו רעה צאן. המנה המיוחדת הזו ניצחה את המנה של יניב שחר שהלך על הטעמים הביתיים הירושלמים עם מנת לחוח, איברים פנימיים ותיבול אסייתי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלי אייל שני !!!
    סופוקלס 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי אייל שני!!
    סגור