טלוויזיה

זוכה מאסטר שף נגד האח הגדול: "תוכנית פח, צריכה להיכחד"

אחרי שטום אביב, יצא נגד משפיעני הרשת בתחום הקולינרי, הוא גם נכנס בריאליטי הוותיק: "מפעל שמייצר פצועי נפש ופוסט-טראומטיים שכאילו היו בלבנון השנייה, אנשים הזויים, שבסוף מוצאים עצמם מקוששים שקלים בהשקות של מוצר שרק השטן משתמש בהם, עד שנעלמים כליל"
מערכת ice | 
טום אביב (צילום אינסטגרם/ טום אביב)
השף טום אביב, העלה שלשום (שבת) סדרת סטורים לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא נכנס בתרבות האינסטנט של משפיעני הרשת בתחום הקולינרי ועורר סערה גדולה, אבל מסתבר שיש עוד נושא שהוא לא כל כך מעריך, ריאליטי כמו האח הגדול..
בפוסט שפרסם כתב: "נשאלתי על טיפ לאודישן ל'האח הגדול', הכי חשוב! זה לא ללכת לאודישן של תוכנית הפח הזאת. אין לה זכות קיום, והיא צריכה להיכחד מהעולם, מפעל שמייצר פצועי נפש ופוסט-טראומטיים שכאילו היו בלבנון השנייה, אנשים הזויים, שבסוף מוצאים עצמם מקוששים שקלים בהשקות של מוצר שרק השטן משתמש בהם, עד שנעלמים כליל".

עוקבת שביקשה ממנו טיפים זכתה למענה חריף: ״ועכשיו, תגידי לי שזה ניסוי ושאת רוצה ללמוד בעצמך. היכנסי יומיים לאבו כביר, זה יהיה שיעור יותר מעניין מלהיות כלואה באולפן שנראה כמו בית ולריב על קופסאות קורנפלקס אלופים עם עורך דין מובטל, פנסיונרית שנתפסת כאימא של הבית וזמר בפוטנציה שלא התקבל ל'הכוכב הבא'".
לסיום כתב אביב בכעס: "קחי שעה כל יום שתהיי בכור המצרף הזה, תתנדבי בה. וזה הטיפ שלי לאודישן מוצלח". אגב, האקסית שלו גל גברעם פרצה באמצעות הריאליטי המדובר ברשת 13, אליה הוא לא התייחס
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה