קריירה ולימודים

טום אביב במתקפה חריפה: "התלהבות מזויפות, זה מעלה בחילה"

טום אביב, השף המצליח, יצא נגד משפיעני הרשת בתחום הקולינרי: "לאחרונה החלטתי לאכול פחות בבוקר, אז אני פותח את האינסטגרם, אני עובר על מה שנקרא 'המלצות ממומנות' שמתלהבות יתר על המידה ממסעדות בינוניות וזה מעלה לי קצת בחילה בגלל ההתלהבות המזויפת" 
מערכת ice |  1
טום אביב (צילום אינסטגרם/ טום אביב)
בשנים האחרונות הרשתות החברתיות תפסו מקום מרכזי מאוד בחיים של כולנו. עם הזמן, עוד ועוד אנשים הבינו את ההשפעה האדירה שיש להן, וככה הגיעו לנו לעולם גם משפיעני הרשת בתחום הקולינרי, שמעלים סרטונים של אוכל, מסעדות, ביקורות, בישולים וכל מה שקשור לכך.
שפים רבים אולי לא יגידו את זה בקול רם, אך הם ממש לא אוהבים את הטרנד החדש, שכן הרבה מאוד ממשפיעני הרשת הללו בתחום הקולינרי עשויים להוות להם תחרות כשהם מעלים סרטונים שחשופים למאות אלפי עוקבים, וחלק מהם אף פותחים בזכות כך עסקים לישיבה או משלוחים, כשגם בעולם הפרסום, רבים מהם נבחרים לפרסם לפני שפים רבים אחרים. אחד מהשפים שממש לא אוהבים את התופעה הזו הוא טום אביב, שהעלה שלשום (שבת) סדרת סטורים לחשבון האינסטגרם שלו.
אביב אמר בפתח דבריו: "חייב לשתף אתכם במשהו. לאחרונה החלטתי לאכול פחות בבוקר, פחות להעמיס. זה קשה כשיש לך מסעדה, אז עליתי על שיטה חדשה. אני פותח את האינסטגרם, אני עובר על מה שנקרא 'המלצות ממומנות' שמתלהבות יתר על המידה ממסעדות בינוניות של כל מיני בלוגרים שאומרים 'וואו, אתם חייבים ללכת'. אלה מסעדות שכולנו מכירים והן סבבה, אבל כל ה'וואו' הזה קצת מעלה בחילה".
השף הוסיף: "זה לא בגלל האוכל של המסעדות, אלא בגלל ההתלהבות המזויפת. אז אחרי שקצת ירד לי התיאבון והרצון לטעום, במיוחד עם כל המחזות הנוראיים והמתלהבים יתר על המידה מאוכל בסדר, רגיל ויומיומי, אני נכנס למתכונים של פודיז, יש כאלה שצועקים, יש כאלה שמשנים את הקול שלהם, יש כאלה שעושים רק את הרעש של החיתוך. זה הכל נורא יפה, עד שמסתכלים על מה שהם מכינים, ואז באותו רגע באמת לא בא לי לאכול יותר. אני יוצא מהבית, ומתחיל את היום שלי. תנסו את זה".
אביב סיכם: "תבינו, מאחורי כל עריכה טובה עומד מתכון בינוני, שסביר להניח שלא יצליח. תפסיקו לשקר לנו, חברים. אני מגלה כל יום עולמות חדשים של אוכל בינוני, מתכונים מסוכנים ושילובים נוראיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בן אדם שרואה המון שלילי
    דקל 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום להעביר ביקורת על כל דבר ועיניין תסתכל על עצמך, תנשום, ותמשיך לתוך חייך בלבד. זאת עצה לכל אדם באשר הוא.
    סגור