ויראלי

אחרי שהכריזו על הריון משותף: נוי והדר חושפות בטן הריונית

התאומות נוי והדר קרקו, שכיכבו אתמול בכותרות לאחר ששיתפו כי הן נמצאות (שוב) בהריון ביחד, הגיעו הערב להקרנת בכורה של סרט קולנוע חדש, וחשפו בטן הריונית 
רוני שיינר |  1
נוי והדר (צילום שוקה כהן)
יממה לאחר שחשפו כי הן נמצאות בהריון שני, כל אחת מבעלה, התאומות נוי והדר קרקו (25) הגיעו להקרנת הבכורה של הקומדיה הרומנטית ״קח אותי לירח״, בכיכובם של סקרלט ג׳והנסון וצ׳נינג טייטום.
התאומות הזהות, שהגיעו לקולנוע כשהן מפזרות חיוכים לכל עבר ומציגות בטן הריונית, נוהגות לעשות הכל במקביל: הן התארסו לבני זוגן באותו התאריך, חגגו חינה משותפת, התחתנו בהפרש של חודשיים אחת מהשנייה, נכנסו להיריון הראשון כמעט במקביל, וילדו בהפרש של שבועיים בלבד את בניהן גבריאל ומיכאל. 
ההיריון הנוכחי כיכב ביממה האחרונה בכותרות והביא לשיח ציבורי ולתגובות רבות. השחקנית ואושיית הרשת מאיה ורטהיימר התייחסה גם היא לנושא בסטורי שהעלתה דקות לאחר פרסום הידיעה: "נוי והדר בהריון יחד. כאילו, הן לא שכבו, הן תאומות, כל אחת מהן בהריון מהבן זוג שלה". היא הוסיפה: "פעם שנייה שזה קורה להן. אני חייבת להבין, מה אתן עושות? אתן מתאמות לפני כן? אתן כזה 'היום אני מבייצת, אז נשכב', זה התפלק לכן? יש לי כל כך הרבה שאלות בנושא".

אופס, זה קרה להן שוב. נוי והדר קרקו (צילום: שוקה כהן)
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין את הסבתא (ל"ת)
    רוזנצוויג התותח 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור