ויראלי

התאומות נוי והדר בהריון שני - שוב ביחד

התאומות הזהות נוי והדר קרקו מפתיעות את הגולשים ומודיעות ביחד ששתיהן בהריון נוסף במקביל, זאת בדומה להריון הקודם של שתיהן שגם הוא התרחש עבור שתיהן באותו הזמן
מערכת ice | 
נוי והדר קרקו (צילום אינסטגרם @NOYANDHADARTWINSS)
התאומות הזהות נוי והדר קרקו, בנות 25, ממשיכות לעשות הכל במקביל: הן התארסו באותו תאריך, חגגו חינה משותפת, התחתנו בהפרש של חודשיים, התעברו כמעט במקביל וילדו בהפרש של שבועיים בלבד, ועכשיו הן מודיעות על הריון שני - גם הוא מתרחש עבור שתיהן במקביל.
לפני כשנה בסשן שאלות תשובות ל-362 אלף העוקבות שלהן ענו השתיים בין השאר על ההורות, ואחת הגולשות שאלה: "יצא לכן להניק את התינוק של השניה?". התשובה שקיבלה היתה בת מילה אחת בלבד: "כן".
 

השתיים סיפרו לעוקבים באינסטגרם כי התינוקות שלהן, מיכאל וגבריאל, יונקים הנקה מלאה. לשאלה אם גם את הילד הבא יביאו יחד, השיבו השתיים: "בעזרת השם, מה שבורא עולם יחליט", והודו כי הן רוצות ילדים צמודים. בעוד שנה, מבטיחות השתיים, ילכו הילדים יחד לאותו גן.
בתשובה לשאלה אחרת כתבו: "החלום הכי גדול שלנו להיות אימהות התגשם, ועם כל הקושי, ברגע שיש לך ילד את מגלה כוחות שלא ידעת בכלל שיש בך והופכת להיות חזקה מאי פעם. את מבשלת ארוחת מלכים בחמש דקות, מבריקה את כל הבית בחמש דקות, עושה הכל במקביל ומצליחה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה