תרבות ופנאי

מאיה ורטהיימר על ההריון של התאומות: "מה אתן עושות?"

התאומות נוי והדר קרקו שוב עוררו סערה ברשת אחרי שהודיעו כי הן בהריון שני במקביל וגרמו לשלל תגובות. השחקנית מאיה ורטהיימר: "יש לי מלא שאלות בנושא"
מערכת ice |  2
נוי והדר קרקו (צילום אינסטגרם @NOYANDHADARTWINSS)
פעם שנייה שזה קורה, התאומות נוי והדר בהריון פעם נוספת במקביל. כלומר כל אחת מהן בהריון בזמן שגם השנייה בהריון. הגולשים הופתעו מעד כמה השתיים מסונכרנות וגם השחקנית ואושיית הרשת מאיה ורטהיימר הגיבה. 
בסטורי שהעלתה דקות לאחר פרסום הידיעה המרעישה, אמרה ורטהיימר בצחוק כי נוי והדר "בהריון יחד, כאילו הן לא שכבו, הן תאומות, כל אחת מהן בהריון מהבן זוג שלה".
לאחר מכן הוסיפה: "פעם שנייה שזה קורה להן. אני חייבת להבין, מה אתן עושות? אתן מתאמות לפני כן?", שאלה ורטהיימר. "אתן כזה 'היום אני מבייצת, אז נשכב', זה התפלק לכן? יש לי כל כך הרבה שאלות בנושא".
התאומות הזהות נוי והדר קרקו, בנות 25, ממשיכות לעשות הכל במקביל: הן התארסו באותו תאריך, חגגו חינה משותפת, התחתנו בהפרש של חודשיים, התעברו כמעט במקביל וילדו בהפרש של שבועיים בלבד, והיום (ראשון) כאמור הן הודיעו על הריון שני - גם הוא מתרחש עבור שתיהן במקביל.
לפני כשנה בסשן שאלות תשובות ל-362 אלף העוקבות שלהן ענו השתיים בין השאר על ההורות, ואחת הגולשות שאלה: "יצא לכן להניק את התינוק של השניה?". התשובה שקיבלה היתה בת מילה אחת בלבד: "כן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הלוואי עלי
    ויקי 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם אחות תאומה,גם הריון מקביל עם אחות תאומה...תקשיבו זה חלום שמתגשם!! אמן שתיהיה לשתיהן לידה קלה ובידיים מלאות בעזרת ה'!אמן!
    סגור
  • 1.
    בן פורת יוסף
    בן פורת יוסף 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם ישראל חי מלא לידות לעם ישראל חי קיים ובועט שיהיה להן לידה קלה יגדלו בנחת שמחה למצוות ומעשים טובים
    סגור