כסף וצרכנות

העיסוק החדש של מאיה ורטהיימר: "עבודת החלומות שלי"

במסגרת עבודתה כמשפיענית, מאיה ורטהיימר יצאה לחלק גלידות לעוברים ושבים ברחובות ישראל באוטו גלידה מיוחד. הגלידות שחולקו הם טילוני אקסטרים, שלאחד מהם הייתה שותפה בפיתוחו
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום ויקיפדיה/ Ofer Hajayov)
לכבוד הקיץ אושיית הרשת והשחקנית מאיה ורטהיימר יצאה לחלק אתמול (שלישי) גלידות מטעם חברת נסטלה באוטו גלידה מיוחד.
ורטהיימר עושה זאת במסגרת שיתוף פעולה שלה כמשפיענית רשת, במסגרת עבודתה היא פיתחה גם את אחד הטילונים המדוברים והמיוחצנים - "טילון אקסטרים פאי לימון".
בסדרת סרטונים שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה בסטורי, פרסמה ורטהיימר כי חלוקת הגלידות היא "עבודת החלומות שלה". היא עושה זאת בלבוש צהוב בשביל לקדם את הטילון החדש של חברת הגלידות.
"כל מה שעשיתי היום היה לרכל בעודי אוכלת טילונים", הוסיפה ורטהיימר בזמן שהיא נראית מלקקת בהנאה גלידה בתוך הרכב שהסיע כמויות גדולות של ארטיקים.
לאחרונה, ורטהיימר ובעלה אסף זמיר חגגו יום נישואים. אושיית הרשת נזכרה בימים עברו והעלתה סדרת סטורים לרגל יום הנישואים של הזוג. תחילה, כתבה ורטהיימר: "ביום ראשון האחרון ב-5 במאי אני ואסף ציינו שבע שנות נישואים".
לפני מספר חודשים חשפה ורטהיימר כי היא ובעלה אסף זמיר מצפים לילד, אח או אחות לבתם הבכורה אסיה. בתמונה המשפחתית שהעלו לאינסטגרם, כתבו: "אסיה הולכת להיות אחות גדולה. תודה אבא". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה