שיווק ופרסום

טירוף הקראנץ' פיסטוק חוזר: זה הלהיט החדש של נסטלה לקיץ

אחרי שהקראנץ' פיסטוק כבש את הישראלים והפך ללהיט של ממש, והקראנץ' קורנפלקס עם חלב כבר הספיק להחליף איתו, עכשיו הגיע תורה של נסטלה להשיק את הלהיט החדש של הקיץ: קראנץ' במבה מתוקה

מערכת ice |  6
קראנץ במבה אדומה (צילום גלידות נסטלה)
הקיץ כבר כאן, ואיתו הגיע גם הטעם החדש של קראנץ'. גלידות נסטלה משיקה את קראנץ' במבה מתוקה – שילוב ייחודי בין סדרת שלגוני קראנץ' לבמבה מתוקה של אסם. קראנץ' במבה מתוקה יושק במהלך חודש יוני כמהדורה מוגבלת.
קראנץ' במבה מתוקה, מגיע כשנה לאחר השקת קראנץ' בטעם החלב של הקורנפלקס שהושק בקיץ 2023 שנבחר ברוב קולות ע"י קהילת הפודיז הגדולה ביותר בישראל רעבים ברעבך. המוצר הפך תוך זמן קצר למבוקש. בשל האהדה הגדולה שזכה לה השלגון, השיקה גלידות נסטלה לעונת הקיץ 2024 מאגדת קראנץ' קורנפלקס הכוללת חמש יחידות מיני קראנץ'.
ולמי שרוצים להיזכר עוד קצת בהיסטוריה, שנה קודם לכן, בקיץ 2022, הושק שלגון הקראנץ' פיסטוק שנולד לאחר פוסט שעלה על ידי יוצר התוכן אוהד ראוך ברשת שעיצב תמונה של קראנץ' בטעם פיסטוק. גלידות נסטלה זיהתה את השיח סביבו והחליטה להשיק את המוצר במהדורה מוגבלת.
והשנה, לכבוד עונת הקיץ 2024, גלידות נסטלה משיקים את קראנץ' במבה מתוקה. שלגון בטעם תות (במבה מתוקה) בציפוי קראנצ'י של שוקולד לבן ואורז תפוח. למוצר ליבה המכילה גם במבה מתוקה טחונה של אסם התורמת למרקם ולטעם המיוחד.
לאה ריינר מלמד, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה: "כמידי שנה, אנחנו בגלידות נסטלה משתדלים להכניס עניין וריגוש למקפיאי הגלידות שלנו, בין אם בשילובים מיוחדים ונועזים ובין אם בשילובים שהצרכן הישראלי יגיד איך לא עשו את זה קודם? וכך לאחר המון עבודת פיתוח, אנחנו משיקים מוצר המחבר בין שני מותגים אהובים ומיוחדים, קראנץ' ובמבה מתוקה. מוצר קליל וכיפי, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים". 
קראנץ' במבה אדומה (צילום: גלידות נסטלה)
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אורן להב
    נועה 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אורן להב עשה סרטון שהוא קנה את זה
    סגור
  • 5.
    שקרנים
    אבי 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לאמין לחברה שאומרת שיש בחנויות שקר יש לחנויות הגדולות שמוכרים אותם בצורה מגעילה במחיר אני מציע לציבור לא לתת לחברת נסטלה לשגע אותכם זה לא תאים ולא שווה יותר 8 שח בושה לחברה
    סגור
  • 4.
    נראה כמונגלידה עם אבעבועות רוח (ל"ת)
    יופלה 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    איכסססס (ל"ת)
    יא דוחים 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נראה כמונגלידה עם אבעבועות רוח
    יופלה 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי שתיקח חיסון שביעי לקורונה ....יעבור לה
    סגור
  • 1.
    איכס
    נשנשנית 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ותכינו לי כמה גלוקופג' או זריקת אינסולין
    סגור