בריאות

המסעדה האהובה שסיכנה את בריאותכם חוזרת לפעול: זו הסיבה

משרד הבריאות אישר למסעדת "לואיזה" בחיפה לחזור לפעול, אחרי שרק לפני 11 ימים העסק נסגר בעקבות: "ממצאים חמורים המסכנים באופן מידי את בריאות הציבור"
מערכת ice |  1
מסעדה (צילום pexels)
ד"ר רנא שיבלי, רופאת נפת חיפה, חתמה לפני 11 ימים על צו הפסקה מנהלי למסעדת "לואיזה" רח' הנשיא 119, חיפה, זאת לאחר שבביקורת שנערכה במקום נמצאו "ממצאים חמורים, במסגרתם נמצא כי העסק נמצא במצב תברואתי, תחזוקתי ותפעולי ירודים ביותר עם ליקויים חמורים המסכנים באופן מידי את בריאות הציבור".
היום (שני, 27.5.2024) 11 ימים מאוחר יותר, משרד הבריאות מסר כי ד"ר רנא שיבלי, רופאת נפת חיפה, חתמה על ביטול צו הפסקה מנהלי למסעדת "לואיזה" רח' הנשיא 119, חיפה, זאת לאחר ביקורת נוספת שנערכה במקום.
בזמן שמשרד הבריאות סגר את העסק בעקבות הממצאים החמורים, נמסר כי "המצב התברואי בעסק ירוד מאוד. העסק היה מטונף, נצפו בו לכלוך ישן מאוד על הציוד, על הרצפה ועל הקירות כמו שאריות מזון ישן ויבש ואבק רב".
עוד נכתב בדו"ח החמור לאחר הביקורת במסעדה כי "נצפו מעופפים רבים ברחבי העסק וקבוצות מזיקים על הקירות. לא היה סימון עקיבות למזון בעסק. העסק פועל בשיטת בשל צנן והקפא ללא אמצעים המתאימים לכך וללא אישורינו לשיטת בישול זו". כמו כן, הושמדו כ-75 ק"ג מזון בעסק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא כתוב
    דב 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה טיפול נעשה במסעדה.
    סגור