ויראלי

ויקטוריה בקהאם טענה שהיא באה ממעמד הפועלים - בעלה זעם

קטע חדש מסדרת הדוקו על דיוויד בקהאם הפך לוויראלי בזכות עימות קטן ומשעשע בין השחקן לשעבר ואשתו. לאחר שוויקטוריה טענה שהיא באה ממעמד הפועלים, בעלה דרש שאשתו תהייה כנה ותודה באמת
מערכת ice | 
דיוויד וויקטוריה בקהאם (צילום מתוך האינסטגרם)
הדוקו החדש של נטפליקס על חייו של דיוויד בקהאם ממשיך לספק לתקשורת פנינים. קטע חדש מהדוקו הפך במהרה לוויראלי לאחר שהראה את ויקטוריה בקהאם טוענת שהיא באה ממעמד הפועלים. בעלה ששמע את הטענה מהחדר השני - מיהר להתערב ולהעמיד אותה במקום.
בריאיון בקהאם אומרת: "שנינו הגענו ממשפחות שעבדו קשה מאוד, אנחנו לגמרי ממעמד הפועלים". לשמע דברים אלו, בקהאם, שחקן הכדורגל לשעבר, הציץ מעבר לדלת ואמר: "תהיי כנה". 
לאחר שוויקטוריה טענה שהיא כנה בדבריה, בעלה לא ויתר ושאל אותה באיזה רכב אביה הסיע אותה לבית הספר כשהייתה צעירה. אחרי שניסתה לא לענות על השאלה, היא נאלצה להודות שהיה מדובר ברכב רולס רויס. על כך בעלה ענה לה: "תודה רבה". הקטע המשעשע הפך ויראלי במהרה, והתגובות הרימו לבקהאם על כך שעימת את אשתו עם העובדות.
@celebrityfunnymoments Be honest 😂 #davidbeckham #victoriabeckham #funnyclip #funnycelebrities #funnymoments #behonest #funnyinterview #foryoupage #viraltiktok ♬ original sound - Celebrity Moments

נזכיר כי כמובן לא מדובר בנושא היחיד שהפך למדובר. הסדרה הפגישה את הזוג המפורסם עם פרשת בגידות שהיו מעורבים בה בתחילת שנות האלפיים, ועל הדרך שעשו כדי להתגבר על המשבר ביניהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה