שיווק ופרסום

דיוויד בקהאם וזינדין דיזאן מככבים בקמפיין אדידס - והם לא לבד

שני כוכבי כדורגל ושחקנית עולה מככבים בקמפיין החדש של חברת אדידס. במרכז הקולקציה עומדים שלושת דגמי הנעליים האייקוניות שעשו את דרכן מנעלי ספורט לנעלי אופנה: samba ,superstar ,gazelle
מערכת ice | 
דיוויד בקהאם (צילום יוטיוב/ Sky Sports Football)
JD Sposrt השיקה את הקולקציה החדשה של אדידס אוריג'ינלס לעונת הסתיו 2023, ובקמפיין החדש מככבים כוכבי הכדורגל דיוויד בקהאם, זינדין זידאן והשחקנית העולה ג'נה אורטגה. במרכז הקולקציה עומדים שלושת דגמי הנעליים האייקוניות שעשו את דרכן מנעלי ספורט לנעלי אופנה: samba ,superstar ,gazelle.
הקמפיין חוזר למקורות של חברת adidas שהתחילה מחברת ספורט והפכה לאופנה ותרבות. תחת הכותרת: "We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back" הקמפיין מספר את התרבות וההיסטוריה העשירה של המותג לדור הצעיר והתרחבותו לעולמות נוספים כמו תרבות ואופנה, מעבר לספורט.
עוד הוא מספר על הולדת המותג adidas originals שנולד כחלק מתהליך ההתפתחות וההתקדמות של החברה, במטרה לקלוע להביא את המראה הספורט אלגנטי.

זינדין זידאן בקמפיין החדש. צילום: באדיבות המותג
נזכיר כי לאחרונה החברה הודיעה על השקתו של דגם נעליים חדש. נעלי SWITCH FWD מסדרת4DFWD  הן נעליים מבוססות טכנולוגיה שהופכת את המשקל לתנועה, ומתאימות לריצה אך גם ליום-יום. דגם הנעליים החדשני מתאים לריצה קלה אבל גם לעבודה, שניתן לנעול אותן לאימון ספורט אבל גם לפגישה עם חברים, הוא נוח, קליל ואופנתי. הוא מותאם לריצה של עד חמישה קילומטרים וגם לכל פעילות ספורטיבית או לפעילות פנאי אחרת. הקמפיין יעלה מחר (19.9).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה