שיווק ופרסום

צביקה פיק בדרך לפרסומת חדשה: בזק משלמת 300,000 שקל

הזכויות ל"שיר הפרחה", שנכתב על אסי דיין והלחין צביקה פיק נמכרו עבור כ-300 אלף שקלים לחברת בזק
מערכת ice | 
צביקה פיק (צילום אינסטגרם)
על פי פרסום ראשון של גיל משעלי במאקו, "שיר הפרחה" שזכור בביצוע המרטיט של עופרה חזה, נבחר להוביל את הקמפיין החדש של חברת בזק. מתברר על פי הפרסום כי זכויות השיר, שנכתב על אסי דיין והלחין צביקה פיק נמכרו עבור כ-300 אלף שקלים.
ב-mako פורסם כי מילות השיר שונו לטובת הקמפיין המסחרי הנוכחי ולא ייעשה שימוש במילה "פרחה" במסגרתו, מילה שגרמה לסערה לא מכבר בשל תנועת ה'מי טו' והפוליטיקלי קורקט.


משעלי מפרסם כי משרד הפרסום אדלר חומסקי, שמייצג את ענקית התקשורת, הוא שאמון על הקמפיין החדש, רכש ממנהלת זכויות היוצרים של פיק, קבוצת ארומה מיוזיק, את הזכויות לשיר הפרחה. מאז ששרה אותו אנה זק בפסטיגל 2019, המילה שונתה.

השבוע כבר פורסם ב-mako כי מיכל הקטנה, נירו לוי, ליהיא גרינר, לאה שנירר ומושיק גלאמין יובילו את הקמפיין החדש של בזק, שיצטרפו לפרזנטור הוותיק של בזק, גידי גוב שממשיך לפרסומת נוספת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה