שיווק ופרסום
צביקה פיק בדרך לפרסומת חדשה: בזק משלמת 300,000 שקל
הזכויות ל"שיר הפרחה", שנכתב על אסי דיין והלחין צביקה פיק נמכרו עבור כ-300 אלף שקלים לחברת בזק
עוד ב-
ב-mako פורסם כי מילות השיר שונו לטובת הקמפיין המסחרי הנוכחי ולא ייעשה שימוש במילה "פרחה" במסגרתו, מילה שגרמה לסערה לא מכבר בשל תנועת ה'מי טו' והפוליטיקלי קורקט.
משעלי מפרסם כי משרד הפרסום אדלר חומסקי, שמייצג את ענקית התקשורת, הוא שאמון על הקמפיין החדש, רכש ממנהלת זכויות היוצרים של פיק, קבוצת ארומה מיוזיק, את הזכויות לשיר הפרחה. מאז ששרה אותו אנה זק בפסטיגל 2019, המילה שונתה.
השבוע כבר פורסם ב-mako כי מיכל הקטנה, נירו לוי, ליהיא גרינר, לאה שנירר ומושיק גלאמין יובילו את הקמפיין החדש של בזק, שיצטרפו לפרזנטור הוותיק של בזק, גידי גוב שממשיך לפרסומת נוספת.
משעלי מפרסם כי משרד הפרסום אדלר חומסקי, שמייצג את ענקית התקשורת, הוא שאמון על הקמפיין החדש, רכש ממנהלת זכויות היוצרים של פיק, קבוצת ארומה מיוזיק, את הזכויות לשיר הפרחה. מאז ששרה אותו אנה זק בפסטיגל 2019, המילה שונתה.
השבוע כבר פורסם ב-mako כי מיכל הקטנה, נירו לוי, ליהיא גרינר, לאה שנירר ומושיק גלאמין יובילו את הקמפיין החדש של בזק, שיצטרפו לפרזנטור הוותיק של בזק, גידי גוב שממשיך לפרסומת נוספת.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
מניות בולטות בת"א
לראש
העמוד
העמוד