תרבות ופנאי

נטלי דדון נזרקה מבית הקפה בת"א: "קרא לי פרחה"

בעל בית קפה תל אביבי סירב להכניס את נטלי דדון אל בית העסק שלו. בעל העסק טען: "זה עסק פרטי שלי, אני יכול לעשות מה שאני רוצה"
מערכת ice |  5
נטלי דדון (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
הדוגמנית נטלי דדון מפרסמת תיעוד מרתיח ברשתות החברתיות. דדון פרסמה כי בית קפה תל אביב סירב להכניס אותה אל המקום במהלך יום צילום שבו הייתה. דדון פרסמה פוסט ובו כתבה: "לאן עוד נגיע, לאן????".
דדון המשיכה וכתבה: "כזאת השפלה לא חשבתי שאחווה בחיים שלי. בטח שלא בשל דעותיי. באמצע יום צילום, אני וצוות ההפקה עצרנו להזמין קפה בבית קפה בתל אביב (אינני מעוניינת להעניק לו פרסום כאן). בעל המקום קרא לי פרחה בפני כל האנשים שבמקום וסגר לי את דלת הזכוכית בפנים, פשוט סרב להעניק לי שירות. מה נהיה מאיתנו מה? לפגוע ולהשפיל ככה אדם ברבים, למה? לא יודעת מה בא לי יותר, לשבור קיר, לבכות, לצרוח או סתם להקיא".
כאשר נטלי דדון שאלה את בעל העסק למה הוא לא מכניס אותה הוא אמר: "זה עסק פרטי שלי, אני יכול לעשות מה שאני רוצה. אין נגד החוק, עושה מה שאני רוצה אני יכול לעשות. כאלה אנשים אני לא רוצה להכניס". דדון, ובחורה נוספת שהייתה איתה, טענו שזה מנוגד לחוק, אך הוא המשיך בשלו: "אז איך אני עובד 20 שנה? מסתבר שאני עושה משהו טוב, אני מסנן את האנשים שאני לא רוצה".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תקראו
    רוית 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לי בעל אתר למכירת רהיטים סירב לתת פרטים על פריט ששאלתי כי אני מסרבת להכיר בנאשם כראש הממשלה שלי. גם מתקן תריסים החליט שלא נאה לו לתקן אצלי תריס בגלל זה. הכל בסדר כאלה אנשים אני באמת לא רוצה לארח בביתי למרות שהןא זה שהחליט לא לבוא. לא אני. אני ראיתי בתמונת הפרופיל שלו שדעותיו שונות מדעותי ופניתי אליו כבעל מקצוע. אגב הסירוב של שניהם לווה בקללות שלא קשורות בגסויות בלכי לעזה ולגרמניה וגסויות שלא אכתוב כאן..
    סגור
  • 4.
    צריך אם כך להציב סלקטור בכל עסק. ערבי, יהודי, כהה, בהיר
    הר 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכו'....
    סגור
  • 3.
    זה לא חוק שהממשלה הזו רצתה לחוקק?
    עמית 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הממשלה הזו רצתה לחוקק חוק שיאפשר בדיוק את זה: שעסקים ובעליי מקצוע יוכלו לבחור במי לטפל או את מי להכניס לעסקים שלהם. המטרה היתה להדיר ערבים ואנשי להט"ב. חוק ניבזי בעליל. אבל עכשיו, כשזה פוגע באשת ימין שמצדיקה כל צעד של הממשלה הזו פתאום זה מזעזע? פתאום מתברר שזו חרב פיפיות שיכולה לדקור גם את היד שמחזיקה אותה. בעיה, הא? גברת דדון? מה יש לך לומר על זה?
    סגור
  • 2.
    נטלי דדון
    שלם 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעל המסעדה הוא עוד זבל אנושי , חסר ערכים ומלא יוהרה , אבל זה לא מה שעצוב, מה שבאמת עצוב, זה שאף אחד ממנהיגי השמאל הנאור , לא מצא לנכון להזדעזע , מחרחרי ריב ומדון, שמוכנים לפגוע בחוזק וחוסן האומה למטרות אישיות . נהיה חזקים ונשדר אהבה ואחווה שלום ורעות
    סגור
  • 1.
    נטלי
    ריימונד 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמאל החליק על הראש וצריך לפרסם כי כך אפשר להחרים אותו
    סגור