ויראלי

שופט משחקי השף הותקף באלימות: "פרא אדם, פחדן ואידיוט"

יוסי שטרית העלה סטורי בו כתב: "אין לי ארץ אחרת, רגע לפני העלייה למטוס (לברצלונה) התפרץ עלינו בקללות ותנועות גזעניות ואף ניסה לתקוף. האבטחה של אלעד שהייתה שם אמדו ומנעו ממנו להתקרב. פחדן ואידיוט".
מערכת ice | 
משחקי השף (צילום מיכה לובטון)
בזמן שמדינת ישראל נלחמת בעזה כדי להשיב את הסדר על כנו, חרף אנטישמיות חסרת גבולות, גם מפורסמים ממדינת ישראל חווים את האנטישמיות הקשה על בשרם. כוכב משחקי השף, השופט יוסי שטרית, סיפר על אירוע קשה שעבר.
שטרית העלה סטורי בו כתב: "אין לי ארץ אחרת, רגע לפני העלייה למטוס (לברצלונה) התפרץ עלינו בקללות ותנועות גזעניות ואף ניסה לתקוף. האבטחה של אלעד שהייתה שם אמדו ומנעו ממנו להתקרב. פחדן ואידיוט".

עוד הוסיף: "זה הרגע שבו התמלאתי בגאווה על היותי יהודי, ישראלי. אולי רק כי הוא התנהג כמו פרא אדם ולקרוא לו חיה זה מחמיא". הוא גם הוסיף בקטנה בצד על רקע התמונה מטרמינל 3: "חוץ מזה שום אירוע לא נרשם בחו"ל היה מהמם ואף בטוח מאוד".
רק לאחרונה, מסעדת 'היבה' הביאה גאווה ישראלית ענקית בתקופה שבה בעולם מתנהל הקרב ההסברתי והחושך מנצח את האור. מסעדת ״היבה״ בתל אביב, של השף יוסי שטרית, השופט של 'משחקי השף' ברשת 13, הוכתרה במקום הראשון כמסעדה היפה ביותר בעולם בתחרות היוקרתית של המגזין האמריקני ״אינטריור דיזיין״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה