השוק

ענקית האופנה קורסת: נכנסת לפשיטת רגל, כל החנויות נסגרות

רשת הביגוד הקז'ואלי Salt Life נאלצת לחסל את פעילותה ולסגור את 28 החנויות שנותרו לה ב-10 מדינות בארה"ב. זאת לאחר שחברת ניהול המותגים Iconix International וחברת חיסול הנכסים Hilco Consumer-Retail Group רכשו את המותג במסגרת הליך פשיטת הרגל של חברת האם Delta Apparel
מערכת ice | 
כלכלה (צילום shutterstock)
משבר הקורונה הנחית מכה קשה על תעשיית האופנה העולמית, כאשר רשתות רבות נאלצו להתמודד עם סגירת חנויות, בעיות בשרשרת האספקה, ירידה בקניות בחנויות פיזיות, ומעבר מבגדי משרד לסגנון יותר קז'ואלי עבור העובדים מהבית.
כתוצאה מכך, שורה ארוכה של מותגי אופנה נאלצו להגיש בקשה לפשיטת רגל בשנת 2020, ביניהם Brooks Brothers, New York & Company, ו-J. Crew. גם רשתות כלבו גדולות כמו J.C. Penney ו-Neiman Marcus נקלעו לקשיים דומים.

במקרה האחרון של רשת הביגוד הקז'ואלי Salt Life, החברה נאלצת לחסל את פעילותה ולסגור את 28 החנויות שנותרו לה ב-10 מדינות בארה"ב. זאת לאחר שחברת ניהול המותגים Iconix International וחברת חיסול הנכסים Hilco Consumer-Retail Group רכשו את המותג במסגרת הליך פשיטת הרגל של חברת האם Delta Apparel.
Iconix ו-Hilco מתכננות להעביר את המותג Salt Life למודל עסקי של מכירה סיטונאית ומסחר אלקטרוני לאחר השלמת תהליך החיסול. החנויות החלו במכירות חיסול ב-20 בספטמבר, עם הנחות של עד 40% על מגוון מוצרים. כרטיסי מתנה יתקבלו רק במשך 30 הימים הראשונים של המכירה, והחזרות על מוצרים שנרכשו לפני ה-20 בספטמבר יתקבלו רק בתקופה זו.
מקרה זה ממחיש את האתגרים המתמשכים בענף האופנה הקמעונאי. חברות רבות נאלצות להתאים את המודל העסקי שלהן למציאות החדשה של קניות מקוונות ושינויים בהעדפות הצרכנים. עם זאת, המעבר למודל עסקי מקוון עשוי לאפשר לחברות להפחית עלויות תפעול ולהגיע לקהל רחב יותר של לקוחות, מה שעשוי לסייע בשרידותן בשוק התחרותי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה