השוק

ענקית הביגוד נכנסת לפשיטת רגל: הרשת נסגרת אחרי 70 שנה

בחודש יוני האחרון, הגישה בוב'ס סטורס האמריקאית בקשה להגנה מפני נושים לפי פרק 11 לחוק פשיטת הרגל האמריקאי. לאחר כישלון במציאת מימון להמשך הפעלת החנויות, הוחלט על סגירה מוחלטת של כל 21 הסניפים של הרשת. מכירות חיסול יתקיימו בכל החנויות עד לתאריך הסגירה הרשמי ב-14 ביולי, עם הנחות של 30-70 אחוזים
מערכת ice |  2
אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
לאחר 70 שנות פעילות, רשת חנויות הביגוד האמריקאית "בובס" (Bob's Stores) מודיעה על סגירתה הסופית. הרשת, שהייתה סמל מסחרי מוכר בצפון-מזרח ארצות הברית, עברה תהפוכות רבות לאורך השנים, כולל ארבע פשיטות רגל, מספר ארגונים מחדש ומספר רכישות על ידי חברות שונות.
בחודש יוני האחרון, הגישה החברה בקשה להגנה מפני נושים לפי פרק 11 לחוק פשיטת הרגל האמריקאי. לאחר כישלון במציאת מימון להמשך הפעלת החנויות, הוחלט על סגירה מוחלטת של כל 21 הסניפים של הרשת. מכירות חיסול יתקיימו בכל החנויות עד לתאריך הסגירה הרשמי ב-14 ביולי, עם הנחות של 30-70 אחוזים.

סיפורה של "בובס" החל לפני 70 שנה במידלטאון, קונטיקט, שם נפתחה החנות הראשונה. במהלך השנים התרחבה הרשת לעוד מדינות בצפון-מזרח ארה"ב, כולל מסצ'וסטס, ניו המפשייר, ניו ג'רזי, ניו יורק ורוד איילנד.
ההיסטוריה העסקית של "בובס" רצופה אתגרים. ב-1997, נמכרה הרשת על ידי תאגיד מלוויל (כיום תאגיד CVS) רק שבע שנים לאחר רכישתה. שש שנים לאחר מכן, הגישה "בובס" את בקשת פשיטת הרגל הראשונה שלה. בעקבות זאת, התפתח מאבק רכישה בין Dick's Sporting Goods ל-TJX Companies, כאשר TJX זכתה לבסוף. הרשת המשיכה לעבור מיד ליד: ב-2008 נמכרה לקרנות השקעה פרטיות, ולאחר מכן עברה עוד מספר גלגולים של פשיטות רגל ומכירות, עד שהגיעה למצבה הנוכחי.
דייב ברטון, נשיא "בובס", הביע צער על הסגירה ואמר: "אנו מצטערים שמצבנו הפיננסי הכריח אותנו לחסל את 'בובס'. במשך כמעט 70 שנה היינו חלק בלתי נפרד מהקהילות המקומיות שלנו, ואנו יודעים שלקוחותינו זוכרים אותנו כמי שהיו שם ברגעים משמעותיים בחייהם. אנו אסירי תודה לספקים, ללקוחות ולעובדים שלנו על כל תמיכתם לאורך השנים."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ענקית הביגוד???? מי אלה בכלל ????
    שושן 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שטויות
    סגור
  • 1.
    עים כל ה צער.....
    מרי 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה זה צריך לע יין אותנו לכתב תשאל עיראקי מה הפתגם הזה אומר "אילי בינה ייכפינה"
    סגור