בעולם

מותג האופנה המוכר קורס: בדרך להודיע על פשיטת רגל?

סקוטש & סודה שוב על סף תהום: האם יש תקווה לעתיד המותג ההולנדי? פשיטת הרגל של חברת האם S&S Europe משפיעה על פעילות בהולנד, גרמניה, בלגיה, לוקסמבורג ואוסטריה. בסך הכל, 92 חנויות ו-721 עובדים מושפעים מהמהלך
מערכת ice | 
אופנה (צילום vecteezy)
שנה בלבד לאחר השקתו מחדש, מותג האופנה ההולנדי סקוטש & סודה (Scotch & Soda) מוצא את עצמו שוב בפשיטת רגל. למרות המשבר, החנויות נשארות פתוחות, והתקווה היא שהמותג יחזור למסחר תחת בעלות חדשה בתוך שבועיים. האם זהו סוף הדרך עבור המותג האהוב, או שמא זוהי הזדמנות להתחדשות?
סקוטש & סודה, שנוסד באמסטרדם ב-1985, ידע עליות ומורדות לאורך השנים. לפני כשנה, המותג נרכש על ידי חברת ההשקעות האמריקאית Bluestar Alliance, במה שנראה היה כמהלך שיציל אותו מקריסה. אולם, כפי שמדווח FashionUnited, בעיות לוגיסטיות הובילו לפשיטת הרגל הנוכחית, כאשר החברה עדיין מפסידה כסף.

פשיטת הרגל של חברת האם S&S Europe משפיעה על פעילות בהולנד, גרמניה, בלגיה, לוקסמבורג ואוסטריה. בסך הכל, 92 חנויות ו-721 עובדים מושפעים מהמהלך. עם זאת, החנויות הפיזיות והמקוונות נשארות פתוחות בינתיים, מה שמעיד על תקווה להמשכיות.
למרות המצב הקשה, יש דיבורים על השקה מחדש אפשרית. בהתייעצות עם Bluestar Alliance, הבעלים של המותג, צפוי כי פעילויות המכירה יועברו לגורם אחר בתוך כשבועיים. זהו צעד שעשוי להבטיח את המשך קיומו של המותג האהוב.
באופן מעניין, הסניף הצרפתי של סקוטש & סודה אינו מושפע מפשיטת הרגל. זאת הודות לסוכנות האופנה הבלגית GAB (Group Alain Broekaert), שכבר לקחה את המושכות בצרפת. צעד זה מדגים כיצד שיתופי פעולה אסטרטגיים יכולים להציל חלקים ממותג גם בזמנים קשים.
סיפורה של סקוטש & סודה הוא תזכורת לאתגרים הרבים בעולם האופנה המודרני, אך גם לחוסן ולתקווה שיכולים לצמוח מתוך משבר. בעוד שהעתיד עדיין לא ברור, נראה כי יש סיכוי שהמותג ימצא דרך להמשיך ולהתקיים, אולי בצורה שונה או תחת הנהגה חדשה. עבור חובבי האופנה ברחבי אירופה, זוהי תקווה שסקוטש & סודה תמשיך להיות חלק מנוף הרחוב עוד שנים רבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה