בריאות

מרגש: שיתוף הפעולה המפתיע בין מעצב האופנה למרכז הרפואי

דורון אשכנזי עיצב מחדש את בגדי הפנאי של המאושפזים באברבנאל. הקולקציה נוצרה מתוך שיחה עם מטופלים ואנשי צוות במקום ומתוך הבנת הצרכים הייחודיים. "ביגוד מכבד יותר ואיכותי יותר"
מערכת ice | 
דורון אשכנזי בעיצוב עבור מטופלי המרכז הרפואי לבריאות הנפש אברבנאל (צילום דרור כץ)
מעצב האופנה הידוע דורון אשכנזי נרתם למהלך חשוב נוסף. והפעם עבור מתמודדי הנפש. מעצב האופנה יצא בשיתוף פעולה מיוחד עם המרכז לבריאות הנפש אברבנאל במהלכו עיצב קולקציית בגדים חדשה עבור המאושפזים במרכז. הקולקציה נוצרה בהשראת עולם הספורט. 

הבגדים החדשים. המצולמים אינם מטופלי בית החולים. צילם בהתנדבות: דרור כץ.
הפרויקט נוצר בשיתוף פעולה בין עמותת הידידים "ידידי נפש אברבנאל" והנהלת המרכז הרפואי לבריאות הנפש. אשכנזי, מצדו, השתתף בפרויקט בהתנדבות. במהלך העבודה על הפרויקט ביקר במרכז ודיבר עם אנשי הצוות והמטופלים. בין השאר, ניהל שיחות עם מנהל המכבסה במקום ולקח בחשבון פרמטרים שונים המשפיעים על עיצוב הבגדים. 
אשכנזי סיפר כי הפרויקט סיפק לו אתגר מעניין: "מצאתי אתגר רב בעיצוב של תחום שהוא בדרך גלל מאוד סטיגמטי", סיפר בהודעה לתקשורת מתאם המרכז הרפואי ואגודת הידידים. לאחר חקר הצרכים והדרישות החליט על יצירת קולקציה לא ממוגדרת, עם קריצות לעולם האופנה. הבגדים מתאימים גם למבוגרים וגם לנוער המאושפז ולדבריו יעבדו טוב בכל טווח המידות.
הבגדים החדשים צפויים להיות בגדי הפנאי הרשמיים של המאושפזים במרכז. זיו עיני המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז מסר: "הביגוד מכבד יותר, איכותי יותר ומאפשר למטופלים להרגיש טוב יותר ולא להיות ב"פיג'מה". תודה לעמותת הידידים שדחפה את הרעיון ולדורון שנרתם להגשים את החלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה