שיווק ופרסום

מותג האופנה מגיע לירושלים: זה הסניף שיפתח בקניון

מותג האופנה RESERVED יעלה בקמפיין לרגל השקת סניף הדגל הראשון בעזריאלי ירושלים. הקמפיין ידגיש את קולקציית הנשים והילדים ויעלה בהשקעה של כ- 1 מיליון שקל
מערכת ice |  2
קניות (צילום Magma Images)
מותג האופנה RESERVED מגיע לירושלים ופותח חנות דגל חדשה בקניון עזריאלי ירושלים שתשווק באופן בלעדי קולקציית ילדים  (מגיל 4 עד 14) לצד קולקציית אופנת הנשים של המותג.  
המהלך ילווה בקמפיין רחב היקף בהשקעה כוללת של כמיליון שקל שיכלול בין היתר: פרסומות ברדיו, עיתונות, מגזינים, מגזרים, רשתות חברתיות, דיגיטל, נקודות מכירה ועוד וכן שילוט חיצוני ובפנים הקניון. 
הקמפיין יחשוף את החנות החדשה המכוונת לקהלים רחבים ומציעה ללקוחותיה, מעבר למחירים האטרקטיביים, מגוון סגנונות המתאים לכל זמן:  קז'ואל, ארועים, עבודה, פנאי, הלבשה תחתונה איכותית וכו  ובטווח מידות רחב (36 – 46), וקולקציה עשירה לילדים בגילאי 4-12 שנים. 
לדברי יוסי מלכה מנכ"ל קבוצת O&H: "בישראל יש צמא למותג בינלאומי נחשק המתחדש תדירות, מתכתב עם הטרנדים הבינלאומיים, ומשווק במחירים אטרקטיביים במיוחד. ריזרבד עונה על הצורך הזה, הוא מותג אופנה הנחשב לבעל צמיחה גבוהה מאוד באירופה וגם בישראל. כניסתו לירושלים מסמנת  מגמה זו של צמחיה והתפתחות". 
לדברי צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים: "אנו גאים ונרגשים על פתיחת הסניף החמישי של מותג האופנה RESERVED, אשר מתווספת לתמהיל העסקים המושלם. קניון עזריאלי ירושלים ממשיך להתחדש עבור קהל לקוחותיו כל העת ולהביא לקניון את החנויות והמותגים המובילים, תוך בניית תמהיל רחב ומגוון של חנויות שפונות לכל הגילאים. בחודשים הקרובים צפויות עוד השקות נחשקות רבות המתקיימות כחלק מהתרחבות והתפתחות הקניון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חרם
    אני 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אסור לקנות בקניונים שדורשים כסף על חניה
    סגור
  • פירגון
    אוהב ישראל בנפש 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה שלא לשמוח עם האחר? תשמח שעוד מישהו עוְשה טוב לציבור. ואז ישמחו גם לגביך
    סגור