שיווק ופרסום

בהשקעת 3 מיליון שקל: רשת האופנה משיקה חנות מטורפת בישראל

רשת הודיס ממשיכה להתרחב: משיקה סניף דגל חדשני ומושקע במיוחד בקונספט ייחודי ומעוצב. הסניף החדש שייפתח בדיזנגוף סנטר הוא הגדול ביותר של הרשת בישראל והושקעו בו כ-3 מיליון שקל
מערכת ice | 
הסניף החדש של הודיס (צילום לנס הפקות)
רשת הודיס (HOODIES) ממשיכה להתרחב ומשיקה סניף דגל חדשני ומושקע במיוחד בקונספט ייחודי ומעוצב, בשילוב מסכי וידאו ענקיים והקרנת וידאו ארט שיוצרו במיוחד. החנות החדשה מתפרסת על שטח של 250 מ"ר (הסניף הגדול ביותר של הרשת), החנות החדשה ממוקמת בכניסה לדיזנגוף סנטר והושקעו בה כ-3 מיליון שקל. 
כחלק מהשקת החנות הדגל, ניתן למצוא את כל קולקציות הקיץ החדשה של הודיס, קולקציית האקטיב הצבעונית בדגש על דגמי ה-PRO שמתאימים לכל פעילות ספורטיבית. כמו כן, ניתן למצוא קולקציות הגברים החדשות - מגוון טי שירטים וגופיות מודפסות, קולקציה חדשה לגברים - הלבשה תחתונה של בוקסרים ושלל אביזרים נלווים מכובעים, בקבוקי שתייה, תיקים, גרביים, בייסיקים ועוד.
אורן בר גיל, סמנכ''ל שיווק קבוצת HOODIES, מסר: "חיכינו זמן רב לפתיחת סניף הדגל של הודיס ואנו נרגשים מאד. החנות החדשה מביאה איתה חוויית קנייה שונה וייחודית לקהל הלקוחות שלנו. מיקומו של הסניף במרכז תל אביב הינו חלק מאסטרטגיית הצמיחה והפיתוח של הודיס, והמטרה להמשיך לצמוח ולפתוח עוד חנויות דגל בקונספט החדשני בערים גדולות נוספות, ולהביא חווית קנייה הכוללת את החדשנות, המגוון, זמינות , נוחות והנאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה