ויראלי

רינה מצליח עוברת מהפך קיצוני: כך היא נראית היום

מגישת הטלוויזיה לשעבר והשחקנית בהווה, רינה מצליח, עברה שינוי של ממש בשנה האחרונה, אחרי שהחליטה לעזוב את חדשות 12, ופצחה בקריירה חדשה בתור שחקנית. כעת, היא גם מציגה לוק חדש ויפה מתמיד. צפו
מערכת ice |  2
רינה מצליח (צילום יוטיוב/ כאן 11)
מגישת הטלוויזיה לשעבר והשחקנית בהווה, רינה מצליח, עברה שינוי של ממש בשנה האחרונה, אחרי שהחליטה לעזוב את חדשות 12, ופצחה בקריירה חדשה בתור שחקנית.
השבוע, מצליח העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא נראית פורחת מתמיד, וחשפה את המהפך הקיצוני שעברה במראה, אחרי שהציגה לוק שונה לחלוטין ממה שהתרגלנו לראות אותה, עם שינוי של ממש במראה כשהיא נראית זורחת מתמיד.
כזכור, לאחר פרישתה מהנחיית התוכנית "פגוש את העיתונות", רינה מצליח החלה להופיע כשחקנית. היא גילמה תפקידים בסדרה "חולי אהבה" בערוץ קשת, לצד אייל זורר ועמוס תמם. כמו כן, היא השתתפה בסרטו של הבמאי אבי נשר. עתה, לאחר שנתיים, רינה מצליח שבה למסך הטלוויזיה, אך הפעם בתפקיד מתמודדת בתוכנית ריאליטי.
הסטורי של רינה מצליח
עתה, רינה מצליח תשתתף בעונה החדשה של "המטבח המנצח - עונת ה-VIP", לצד דמויות מוכרות כמו דנה אינטרנשיונל ומשה פרץ. במסגרת התוכנית, המנהל האישי של דנה אינטרנשיונל, שי כרם, יצטרף אף הוא לתחרות. מצליח מתרגשת לקחת חלק בתוכנית זו, במיוחד לאור העובדה שהיא תשתתף יחד עם אחייניתה, מיתר.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סוף סוף האמת יוצאת. מצליח סתם פריחה מרוחה בשכבות איפור (ל"ת)
    ללי 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חמודה. בהצלחה (ל"ת)
    נח קלי קלות 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור