קריירה ולימודים

כתב חדשות 12 ואשתו נחשפים: "הוא האישה ואני הגבר"

זוגתו של גיא פלג מספרת בראיון לחג: "אין תחליף לפרטיות. את במקום השקט שלך, והחצר היא חלק מהבית. תכנון ועיצוב לא מסתיימים בקירות הבית, אלא יוצאים החוצה. הוא האישה ואני הגבר. הוא כביסות וכלים, ואני מתקנת, תולה תמונות. בקורונה תיקנתי את האסלה. כשאני צריכה לכבס, הוא נותן לי את ההוראות וכמה סחיטה צריך"
מערכת ice |  5
גיא פלג (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
גיא פלג, הכתב לענייני משפט בחדשות 12 ואשתו קרין הורוביץ פלג יחד עם ארבעת ילדיהם מתגוררים בבית הפרטי והמפואר שלהם בהרצליה אליו עברו לפני ארבע שנים מתל אביב, בראיון למאקו הם חושפים את הבית ואת כל הסודות על הזוגיות ארוכת השנים שלהם.
הורוביץ פלג סיפרה על הרצון להפוך לעצמאית: "די מהר הבנתי שאני צריכה את החופש שלי, ולצד עבודות משותפות עם אבי, קיבלתי עבודות פרטיות, וככה הגעתי עד עצמאות מלאה. הגינה היא המקום של גיא, הוא שותל, מנקה וגוזם, ואני יושבת עם כוס קפה בסלון שמשקיף החוצה. סדר הוא מה שמרגיע אותי, גם אם הבית לא תמיד מסודר, אבל הגעתי למסקנה שזה מה שעושה לי שקט בלב ובנשמה".

עוד חשפה: "גיא חלם על בית פרטי עם גינה, אפילו במושב, וחיפשנו יותר משנתיים. היינו צריכים לפנות את הדירה, ואפילו חשבנו לשכור ברמת השרון, ואז גיא ביקש לשנות כיוון להרצליה ומצאנו את הבית הנוכחי שלנו. הוא היה קצת משופץ, לא מפואר ולא חדש, אבל התאים לנו עם הילדים שהיו אז קטנים. משהו בקומפקטיות שלו, בחצר ובאנרגיות שלו גרם לנו להבין שזה זה. הרגשנו בו טוב, הסתכלנו זה על זה והבנו שזה נכון"
לסיום סיפרה: "אין תחליף לפרטיות. את במקום השקט שלך, והחצר היא חלק מהבית. תכנון ועיצוב לא מסתיימים בקירות הבית, אלא יוצאים החוצה. הוא האישה ואני הגבר. הוא כביסות וכלים, ואני מתקנת, תולה תמונות. בקורונה תיקנתי את האסלה. כשאני צריכה לכבס, הוא נותן לי את ההוראות וכמה סחיטה צריך. אנחנו הפוכים בקטע הזה. אם משהו מתקלקל בבית, קודם קוראים לאמא. אם מחפשים חולצה מוכנה, קוראים לאבא".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לא מפתיע, עוד שניה יצא מהארון (לכאורה ,לכאורה)
    מתן 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מפתיע, עוד שניה יצא מהארון (לכאורה ,לכאורה)
    סגור
  • 4.
    רחמנות עליה שחולקת חיים עם איש בזוי וניקלה (ל"ת)
    יולי 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אכן האיש הפוך
    יעקב 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספיק תכנית אחת שלו שצופים בה ומבינים :)
    סגור
  • 2.
    לחיות איתו?
    יאיא 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף להיות בזב....
    סגור
  • 1.
    את מי זה מעניין
    אביב 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיא פלג .גבר כמו אחותי.
    סגור