השוק
מנכ"לית אל על חושפת: זו הסיבה למחירים הגבוהים של הטיסות
על רקע השנה הקשה לתיירות וביטולי הטיסות של החברות הזרות, חברות אל על חוות שנת שגשוג וספגה ביקורת על העלאת מחירי הכרטיסים. המנכ"לית דינה בן טל גננסיה מנסה להסביר: "הלוואי שכל חברות התעופה היו חוזרות לטוס לכאן, אין לי יכולת להכיל את כל הנוסעים"
חברת אל על עברה את השנה המשוגעת בתולדותיה, עם קשיים אובייקטיביים ממחסור בצוותים ושיאי ביקושים בשל ביטולי הטיסות של החברות הזרות. על רקע כל זה, ספגה ביקורות מכל עבר בשל מחירי הטיסות שנסקו לשמיים. רק בימים האחרונים נאלצה אל על לפרסם כי בעקבות המצב הביטחוני, כלל טיסותיה בשבועות הקרובים נמצאות באחוזי תפוסה גבוהים מאוד, ללא מושבים פנויים בייחוד עד ראש השנה.
בדוחות הכספיים שפורסמו לפני חודש הציגה אל על תוצאות מצוינות לרבעון השני של השנה. החברה סיימה את הרבעון עם הכנסות של כ-839 מיליון דולר, צמיחה של כ-33% לעומת כ-630 מיליון דולר ברבעון המקביל. בחברה אומרים כי חלק מהגידול נובע מעליה של כ-29 מיליון דולר בפעילות המטען והיתרה מפעילות הנוסעים.
בריאיון למוסף ממון של ידיעות אחרונות, ניסתה מנכ"לית אל על דינה בן טל גננסיה, להסביר מה עבר עליה בשנה החולפת: "הטייסים שמגויסים בצפון זה טייסים שלנו, המכונאים שמטפלים במטוסים, זה מכונאים שלנו. שלא לדבר על המטוסים שהם נכס אסטרטגי", אמרה.
עוד הוסיפה בן טל גננסיה: "אנחנו מתפקדים תוך מלחמה ואתה צריך לתפקד במקסימום שלך ואת זה לא לומדים באוניברסיטה, אין שום מנכ"ל או מנכ"לית בחברת תעופה בעולם שיש לו צ'ק-ליסט איך להפעיל חברת תעופה בתנאים כאלה לפרק זמן ארוך כל הזמן".
עוד ב-
לגבי הביקורת על מחירי הכרטיסים, השיבה לשאלת ידיעות אחרונות: "הכיסאות נגמרים בדקות, אין לי מקומות ובסוף המחירון עצמו לא השתנה, כל האגדות האורבניות בתקשורת זה חוסר הבנה של ערבוב של מחלקות או ערבוב של קונקשנים. למה לא 600 דולר לכיוון? כי זה היה מוביל לסתימה טוטאלית של הקיבולת".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(15):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
14.אל עלאיצקו 10/2024/05הגב לתגובה זו0 0יבוא יומכם חוליי תאוות בצע.סגור
-
13.אוהב בדיחות טובות. (ל"ת)יהודה 10/2024/04הגב לתגובה זו1 0סגור
-
12.משקרת במצח נחושה כדי "להסביר" את החזירות של חברת התעופהאבבא 10/2024/04הגב לתגובה זו1 0החרדית.אה-חרדית?הרי זה ההסבר הסביר והקל לחזירות הנואלת.סגור
-
11.אם הקיבולת נסתמת אז שוכרים מטוסים וצוותים כמקובל בעולםיצחק קרמין 10/2024/04הגב לתגובה זו0 0לפתוח את השמיים לכל החברות ולתת ביטוח ממשלתי לזמן המלחמהסגור
-
10.בקיצור גנבים ברשיון אלעל אין תחרות מחירי קריעה אין בריר (ל"ת)אובמה ראש הנחש 10/2024/04הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
9.תשובה על ילדה מכיתת מב"ר (ל"ת)מיק 10/2024/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.להפסיק לטוס אל עלמודאג 10/2024/04הגב לתגובה זו0 0חברה פרטית שבקורונה קיבלה מהמדינה כסף שלנו ועכשין במלחמה עושקת את הציבור. מתי הישראלים יבינו שחייבים להפסיק לטוס עם החברה הזוסגור
-
7.גוזלים את ציבורכהן 10/2024/04הגב לתגובה זו0 0לא נסלח להתנהגות הזאת מעלים מחירים כי הם פשוט יכולים מעלים את האינפלציה אני לא אטוס אל על יותר !סגור
-
6.רמת אמינות: מייקי לויינון 10/2024/03הגב לתגובה זו0 0שקרנית מכוערת!סגור
-
5.מוצצי דםמולי 10/2024/03הגב לתגובה זו0 0מספרת סיפורים.אז המטוסים יתמלאו,לא בשביל זה הם קיימים?תאוות הבצע של היהודים ידועה מאז ועד עולם-הסיבה העיקרית שהעולם היה ועדיין "מאוהב" בנו.סגור
-
4.אלעל בדרך ל 950 נק' , אפשר לעשות על המניה 50 אחוזיםביגבן 10/2024/03הגב לתגובה זו0 0גזרו ושימרוסגור
-
3.מנכלית מכוערת של חברה מכוערתהמשיח 10/2024/02הגב לתגובה זו8 1גושי צואה נאלחיםסגור
-
2.אל על חבורת נאלחים ארוריםהמשיח 10/2024/02הגב לתגובה זו8 1הלוואי ויפשטו רגל חברה של רודפי בצע ושלמונים חברה בה אין עם מי לדבר שיקח אותם האלוהים ימ"שסגור
-
1.לא נשכח ולא נסלחמומו 10/2024/02הגב לתגובה זו11 1תתביישי לך.סגור
-
הבעיה שהישראלים שוכחים מהר, זיכרון של דג.מודאג 10/2024/04הגב לתגובה זו0 0הבעיה שהישראלים שוכחים מהר, זיכרון של דג.סגור