השוק

מנכ"לית אל על חושפת: זו הסיבה למחירים הגבוהים של הטיסות

על רקע השנה הקשה לתיירות וביטולי הטיסות של החברות הזרות, חברות אל על חוות שנת שגשוג וספגה ביקורת על העלאת מחירי הכרטיסים. המנכ"לית דינה בן טל גננסיה מנסה להסביר: "הלוואי שכל חברות התעופה היו חוזרות לטוס לכאן, אין לי יכולת להכיל את כל הנוסעים"
מערכת ice |  3
דינה בן-טל גננסיה (צילום דוברות אל על, shutterstock)
חברת אל על עברה את השנה המשוגעת בתולדותיה, עם קשיים אובייקטיביים ממחסור בצוותים ושיאי ביקושים בשל ביטולי הטיסות של החברות הזרות. על רקע כל זה, ספגה ביקורות מכל עבר בשל מחירי הטיסות שנסקו לשמיים. רק בימים האחרונים נאלצה אל על לפרסם כי בעקבות המצב הביטחוני, כלל טיסותיה בשבועות הקרובים נמצאות באחוזי תפוסה גבוהים מאוד, ללא מושבים פנויים בייחוד עד ראש השנה.
בדוחות הכספיים שפורסמו לפני חודש הציגה אל על תוצאות מצוינות לרבעון השני של השנה. החברה סיימה את הרבעון עם הכנסות של כ-839 מיליון דולר, צמיחה של כ-33% לעומת כ-630 מיליון דולר ברבעון המקביל. בחברה אומרים כי חלק מהגידול נובע מעליה של כ-29 מיליון דולר בפעילות המטען והיתרה מפעילות הנוסעים.
בריאיון למוסף ממון של ידיעות אחרונות, ניסתה מנכ"לית אל על דינה בן טל גננסיה, להסביר מה עבר עליה בשנה החולפת: "הטייסים שמגויסים בצפון זה טייסים שלנו, המכונאים שמטפלים במטוסים, זה מכונאים שלנו. שלא לדבר על המטוסים שהם נכס אסטרטגי", אמרה.
עוד הוסיפה בן טל גננסיה: "אנחנו מתפקדים תוך מלחמה ואתה צריך לתפקד במקסימום שלך ואת זה לא לומדים באוניברסיטה, אין שום מנכ"ל או מנכ"לית בחברת תעופה בעולם שיש לו צ'ק-ליסט איך להפעיל חברת תעופה בתנאים כאלה לפרק זמן ארוך כל הזמן".

לגבי הביקורת על מחירי הכרטיסים, השיבה לשאלת ידיעות אחרונות: "הכיסאות נגמרים בדקות, אין לי מקומות ובסוף המחירון עצמו לא השתנה, כל האגדות האורבניות בתקשורת זה חוסר הבנה של ערבוב של מחלקות או ערבוב של קונקשנים. למה לא 600 דולר לכיוון? כי זה היה מוביל לסתימה טוטאלית של הקיבולת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מנכלית מכוערת של חברה מכוערת
    המשיח 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גושי צואה נאלחים
    סגור
  • 2.
    אל על חבורת נאלחים ארורים
    המשיח 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הלוואי ויפשטו רגל חברה של רודפי בצע ושלמונים חברה בה אין עם מי לדבר שיקח אותם האלוהים ימ"ש
    סגור
  • 1.
    לא נשכח ולא נסלח
    מומו 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתביישי לך.
    סגור