מדדים ומחקרים

סקר מנדטים מטורף: נתניהו והליכוד נוסקים, גנץ ממשיך להתרסק

על רקע המתקפה האיראנית, סקר מנדטים חדש קובע כי הליכוד ונתניהו ממשיכים להתחזק עם 26 מנדטים, מול 19 מנדטים לגנץ והמחנה הממלכתי. בן גביר נחלש במנדט, סמוטריץ' עובר את אחוז החסימה. וגם: מה קורה עם לפיד וליברמן?
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו ובני גנץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מרים אלסטר)
על רקע המתקפה האיראנית והמתיחות הביטחונית שעולה, בעיקר בגזרה הצפונית, סקר מנדטים חדש שנערך הבוקר (רביעי) במעריב, חושף תמונה מעניינת במיוחד, לפיה הליכוד ובנימין נתניהו נוסקים עם 26 מנדטים, כאשר בני גנץ והמחנה הממלכתי ממשיכים להתרסק כשהם עם 19 מנדטים בלבד.
יש עתיד של יאיר לפיד ויורדת במנדט אחד ומשיגה 14 כאלה, בצוותא ליש עתיד - ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן עם 14 מנדטים גם כן. ש"ס עם 10 מנדטים, מפלגת הדמוקרטים של יאיר גולן עם 9 מנדטים.
עוצמה יהודית ואיתמר בן גביר יורדים במנדט אחד והם עם 7 מנדטים, בדיוק כמו יהדות התורה. חד"ש תע"ל ורע"ם עם 5 מנדטים, כאשר הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ' עוברת את אחוז החסימה עם 4 מנדטים. בל"ד (1.3%) לא עוברת את אחוז החסימה.
בסיכום הכללי, הקואליציה מתחזקת במנדט ל־54, לעומת 56 לאופוזיציה. המפלגות הערביות עם 10 מנדטים. בסקר השתתפו 600 משיבים, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל, מגיל 18 ומעלה, יהודים וערבים.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מעניין
    אשמדאי החבלן 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין את התח.. מי הולך להצביע בכלל לטיפוסים שנמרחו בכנסת כמו אמבה מתפצלת..
    סגור
  • 1.
    להפסיחק עם השטויות צריכה להיות מפלגה אחת בלבד : ליכוד.
    בן שימול דוד 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נמאס מהפלצנים.
    סגור