ויראלי

סתיו קצין חושפת שקיבלה פרופיל נמוך: זו הסיבה

כוכבת האח הגדול השנויה במחלוקת, סתיו קצין, חשפה בסטורי את עברה הצבאי בהומור ובכנות, כמו שרק היא יודעת. שיתפה את אלפי עוקביה השבוע שתפקידה בצבא, היה פקידה "שתיים קפה, אחד סוכר"

מערכת ice | 
סתיו קצין (צילום מסך רשת 13)
אחרי שחיילה את כל מתמודדי התוכנית "האח הגדול" בעונתה, היה רק מתבקש שלמדה לעשות זאת עוד מהצבא. אבל סתיו קצין הפילה פצצה השבוע בסטורי באינסטגרם כששיתפה שהיא קיבלה פרופיל נמוך בגלל בעיות בריאות. עוד בתוכנית עצמה קצין חשפה שסובלת מפריצות דיסק, מה שהקשה עליה במטלות הבית, עמידה לאורך זמן, והשתתפות במשימות שדורשות הליכה מרובה.
"הם אמרו שאני רזה מידי במשקל לעומת אחרות, אז הפרופיל היה נמוך" המשיכה, אבל כהרגלה הוסיפה גם הלצה "השיער הרים את המשקל". סתיו מוכרת בתור המתמודדת עם השיער הכי ארוך בתולדות התוכנית המצליחה ששודרה כאן בארץ, ברשת 13.
עוד הוסיפה "היה לי קב''ה מאוד גבוה, לקחו אותי בהתחלה להיות פקידה של הרמטכ"ל אבל בגלל שאני לא קוראת ספרים, אז הם לא קיבלו אותי לתפקיד. זה שאני קוראת 'אבא עשיר, אבא עני' לא הספיק להם, הם רוצים שאני אהיה חנונית כנראה... אז הייתי באמ''ץ, הייתי פקידה, כזה".
רק לפני כשלושה שבועות שמה של סתיו עלה לכותרות, לאחר שפרסמה את סיכומה לשנת 2023. הכוכבת שיתפה שה-7 באוקטובר הייתה השואה של שנות האלפיים מבחינתה, מה שהוביל אותה לחשבון נפש אישי המלא בתובנות חדשות "הכל נראה אחרת, הסיוט המתמשך הזה שנכפה עלינו לא קרוב להסתיים ואנחנו כולנו צריכים להיות הכי חזקים שאפשר ולדעת שבסוף בסוף, עוד יהיה פה יותר טוב ולשנה החדשה אנחנו מחכים לחטופים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה