ויראלי

כוכב "המרוץ למיליון" חושף: הסיבה שלא גייסו אותי במלחמה

הכוכב האהוב והבולט בעונה האחרונה של "המרוץ למיליון" משתף מדוע אינו התגייס לשירות מילואים: "אם זה היה קורה לי לפני הצבא לא היו מגייסים אותי"
מערכת ice | 
יהודה לוי המירוץ למיליון (צילום קשת 12)
כוכב "המרוץ למיליון" סהר קורן, שנחשב יחד עם יפתח לאחד מהזוגות הפייבוריטים העונה, משתף את עוקביו מדוע הוא אינו משתתף בשירות המילואים מאז שהחלה מלחמת חרבות ברזל.
בסשן שאלות תשובות בחשבון האינסטגרם שלו חשף סהר אמש (שבת) כי בעקבות גילוי מחלת הקוליטיס אצלו לאחר השירות הצבאי הוא קיבל שחרור רפואי ממילואים.
בסטורי שהעלה כתב סהר: "חצי שנה אחרי הצבא התפרץ לי הקוליטיס. קוליטיס זה הורדת פרופיל ל-21 ושחרור רפואי ממילואים. אם זה היה קורה לי לפני הצבא לא היו מגייסים אותי, אז לפחות זה קרה לי אחרי הצבא".

(מתוך חשבון האינסטגרם של סהר קורן)
לאחרונה סהר קורן, מאמן כושר במקצועו שיתף כי קיבל פניות רבות מתושבים שלא יכולים לצאת מהממ"ד לקבל עצות לאיך להתעמל במצב הביטחוני הנוכחי. בסטורי שפרסם אמר סהר כי הוא מעניק לעוקביו מתנה בעקבות המצב.
"תושבי הדרום, הצפון המרכז... כולם! ליבי איתכם ואני באמת מקווה שתכף יהיו כאן ימי רגועים ושקטים יותר! אני רוצה לעזור לכם ורוצה להמשיך לגרום לכם לזוז גם במקלטים בממדים וכ'. חשבתי ביום שישי לעשות אימון זום פתוח לכל מי שרוצה, אימון שתוכלו לעשות מכל מקום ובלי שום ציוד באהבה ממני! אם אתם מעוניינים תגיבו לי כאן בהודעה כן כדי שאדע. תודה", כתב סהר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה