ויראלי

כוכבת "המרוץ למיליון" בדרך להריון ראשון? "בעזרת השם"

כוכבת העונה החדשה של "המרוץ למיליון" משתפת את העוקבים בהתרגשות לקראת השנה החדשה ומאחלת לעצמה להרחיב השנה את משפחתה: "התחיל ממש לבעור בי הרצון לילדים"
מערכת ice | 
המירוץ למיליון (צילום יחצ קשת 12)
כוכבת העונה האחרונה של "המרוץ למיליון" עמית חן, משתפת בסוף השבוע את העוקבים מתחושותיה לקראת השנה החדשה וגם מספרת מה היא מאחלת לעצמה.
בסטורי שהעלתה אמש (שבת) שיתפה כוכבת המרוץ כי היא מאחלת לעצמה שבמהלך השנה הקרובה היא תמצא את בן זוגה המיועד ותקים איתו משפחה: "איחלתי לעצמי קודם כל בריאות כי זה באמת הכי חשוב. להמשיך להיות בעשייה, להגשים את עצמי ולהנות מכל רגע וכמובן למצוא את המיועדדד ולהקים כבר משפחה. הייתה כאן עוד שאלה אם בא לי ילדים אז כן בחודשים האחרונים זה התחיל ממש לבעור בי הרצון לילדים. בעזרת השם השנה".

(מתוך חשבון האינסטגרם של עמית חן)
נזכיר כי צמד החברות עמית חן ורותם רביבו, הודחו בשלב מוקדם מאוד מהתוכנית, לא לפני שעוררו סערה גדולה עם מיני "חרם" שפתחו על שני זוגות חזקים מאוד של העונה - יפתח וסער והאחיות אן ולי.
בראיון ההדחה של עמית ורותם מהמירוץ, ששודר בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", הן חשפו את הסיבה לכך. רותם סיפרה: "סהר ויפתח ביאסו אותנו, יותר נכון סהר, יפתח פחות. הייתה תקרית שלא צולמה, ברגע שהודחנו הוא שר לנו 'איזה יום שמח, יום של הפתעות'".
עמית הוסיפה וסיפרה: "הוא שר וחייך כשרותם בוכה את חייה, זה היה לא נעים. אני חושבת שמהרגע הראשון לא באנו לו בטוב. עם יפתח אנחנו בקשר מאוד טוב, סהר פחות התחבר אלינו והיו כל הזמן הקנטות וזלזול מהצד שלו. הקש ששבר את גב הגמל היה כשהוא שר לרותם, היא באה אליי בוכה וסיפרה לי את זה, התבאסתי מאוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה