ויראלי

מגישת הטלוויזיה מתחתנת - והחברים מהברנז'ה חגגו באירוע

מגישת הטלוויזיה ואשת התקשורת מוריה קור התחתנה עם בחיר ליבה ולאירוע הגיעו גם חברות הפאנל האקטואלי בו כיכבה החבורה בעבר ברשת 13. כל הפרטים
מערכת ice | 
חתונה-אילוסטרציה (צילום unsplash)
אשת התקשורת מוריה קור, שבעברה כיכבה בפאנל האקטואלי הנשי של רשת 13, התחתנה בשבוע שעבר עם בחיר ליבה ידידיה ושיתפה בפוסט מרגש את דבריו של סבא דוגו ז"ל.
מוריה קור היא בתו של איש התקשורת הישראלי אבשלום קור, וגם נכדתו של ניצול השואה דוגו לייטנר ז"ל (על שמו המיזם 'מבצע דוגו' במסגרתו מדי שנה מתקיים אירוע אכילת פלאפל מסורתי מדי שנה בחודש ינואר). הקשר בינה לבין סבא דוגו היה מיוחד מאוד.
קור גרושה, ובפוסט המרגש חשפה כי במשך שנים סבא דוגו שאל אותה מדוע היא אינה מתחתנת בשנית עם החבר ידידיה, עד שלבסוף זה קרה ואשת התקשורת התחתנה בפעם השנייה במושב ילדותה ניר גלים, כאשר סבא כבר אינו בין החיים.
בפוסט שפרסמה כתבה קור: "סבא דוגו היה מבסוט מהקשר שלי עם ידידיה. כל פעם שנפרדנו הוא לא הבין מה יש לי ומדוע איני מרוצה, ולפני שנתיים כדי לקעקע את מערכת היחסים סבא אמר:
"כל המ"מיות של המשפחה בהריון. אולי תהיי גם?"
- כל המ"מיות?
"מילכה בהריון, מולדת בהריון, מוריה של יהודה בהריון..."
- סבא אני בת 40
"אז מה?"
- סבא אני לא נשואה
"אז מה? הוא בחור מצוין כל כך יפה הוא עובר לפני התיבה בימים נוראים ואני אוהב שהוא הולך עם קיטל".
מבחינתי סבא דוגו חי. אני מרגישה אותו כל הזמן וצוחקת איתו וירטואלית. כמו משיחיסטית של חב"ד רק בלי 770. חתונה בלי סבא נוכח זה אתגר, אבל כשיש מורשת של פרטים קטנים וגדולים זה כנראה יותר פשוט. אז נכנסנו על הקלנועית שלו ובעמדת המזון היהודי כיכבו דרמבויה והערינג וקיגל ותמונות מהחתונה עם סבתוש שהתקיימה בדיוק 70 שנה קודם, מועד שלא שיחק תפקיד כשידידיה הניח אצבע מקרית על לוח השנה ואמר: פה! ויש גם סשן תמונות מהקרון לבעלי לב חזק. עם ישראל חי וקיים ומבסוט ואוכל אכילה רגשית".
 
אל האירוע המרגש הגיעו גם חברותיה של קור לפאנל האקטואליה ברשת 13 ציפי רפאלי, שרון כידון, נחמה דואק ואיילת פריש.

(מתוך חשבון האינסטגרם של ציפי רפאלי)
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה