ויראלי

נטלי דדון נשברת: "תחנונים על סף דמעות, חוסר אונים"

הדוגמנית וכוכבת הרשת נטלי דדון מזועזעת מתיעוד מההפגנה נגד מגוריו של השר יצחק וסרלאוף בכיכר המדינה: "תראו את האיש הזה בסרטון. בא בתחנונים על סף דמעות שיאפשרו לתינוק שלו לישון ואז אחת המפגינות בתגובה: ״זה אדם שמאמין בהדרה, בהדתה. אל תרחמו עליו״. החבר׳ה ממשיכים בזמבורות. אין שם אימהות בינהם??!? תינוק מנסה לישון אבא שלו עומד חסר אונים לפניכם. מתסכל כל כך"
תום נחום |  1
נטלי דדון (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
ההפגנות נגד חברי ממשלת ישראל על רקע המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט נמשכת, כאשר אמש (שלישי) התקיימה הפגנה נגד מגוריו של שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף, בכיכר המדינה, בעוד במסגרת ההפגנה נרשמה תקרית עצובה, כאשר תושב האזור ירד וביקש מהמפגינים להיות בשקט כדי שהתינוק שלו יוכל לישון, והתגובה שלהם, איך לומר, הייתה מאוד לא מתחשבת, מה שהצליח לעורר את זעמה של הדוגמנית וכוכבת הרשת, נטלי דדון.
תחילה, כתב 'מקור ראשון', שילה פריד, צייץ: "ההפגנה נגד מגוריו של השר וסרלאוף בכיכר המדינה: אחד השכנים ירד אל המפגינים והתחנן שיהיו בשקט כי התינוק שלו מנסה לישון. המפגינים בתגובה שרו לו: "אנחנו לא נהיה איראן"".

נטלי דדון צייצה זאת מחדש וכתבה בזעם ובכאב: "תראו את האיש הזה בסרטון. בא בתחנונים על סף דמעות שיאפשרו לתינוק שלו לישון ואז אחת המפגינות בתגובה: ״זה אדם שמאמין בהדרה, בהדתה. אל תרחמו עליו״. החבר׳ה ממשיכים בזמבורות. אין שם אימהות בינהם??!? תינוק מנסה לישון אבא שלו עומד חסר אונים לפניכם. מתסכל כל כך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאשתו תיקח התינוק ותעבור לבית אחר עד שהפגנה תסתיים
    עופר 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא נוח, לא נעים, מבזה שקורה בבית שלך..... אבל.... אוי זה ממש דומה לאשה שעולה לאוטובוס ואומרים לה מה ללבוש או לעבור לחלק האחורי של האוטובוס.
    סגור