ויראלי

נטלי דדון מפגינה באיילון: "מדובר בחיים של ילד, דורשים חקירה"

אושיית הרשת הצטרפה אתמול להפגנת "צדק לרפאל" במחאה על הטיפול בחקירת דריסת הילד רפאל אדנה ז"ל, וכתבה: "כל הנורות האדומות נדלקו לי, אנחנו קמים לדרוש מענה לשאלה מה קרה שם?!"
מערכת ice | 
נטלי דדון בהפגנה (צילום פרטי)
הדוגמנית ואושיית הרשת נטלי דדון השתתפה אמש (רביעי) במחאה באיילון עבור "צדק לרפאל", במחאה על הטיפול בחקירת הדריסה של רפאל אדנה ז"ל בן ה-4, שנהרג בתאונת דרכים בנתניה. חלק מהמוחים ירדו לאיילון צפון וחסמו את הכביש.
דדון העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה עם אמו של רפאל המנוח מההפגנה, וכתבה: "תכירו, זאת אמא של רפאל אדנה ז״ל, שמחה צאגאי. במקום להיות עסוקה בשכול, בהחלמה, בטיפול במשפחה ובלחזק את עצמה, היא צריכה לעמוד כאן היום באמצע מחאה. בחודש מאי האחרון, רפאל הקטן בן ה-4 נדרס למוות בנתניה. האשמות לא מעניינות אותי, אני לא מעוניינת במשפט שדה ואני לא הייתי נוכחת בתאונה הנוראית הזאת.

"ועם זאת כשקלטתי שהיה מקרה טרגי שפשוט נעלם מעיניי הציבור והתיק נסגר (ובינתיים נפתח מחדש) כל הנורות האדומות נדלקו לי. מדובר בחיים של ילד, בחיים של המשפחה שלו, ואנחנו קמים לדרוש מענה לשאלה ״מה קרה שם?!״. שכל אחד במערכת יעשה את עבודתו נאמנה, ללא קשר לצבע הגוף, לכמה כסף יש לנו בכיס או כמה רעש תקשורתי נעשה.
"אנחנו דורשים מהאנשים שזה התפקיד שלהם, לחקור. לא להשאיר הורים בשנת האבל שלהם, בזמן שכול, ללא מענה. סבא שיצא לטייל עם שני הנכדים שלו וחזר עם נכד אחד הביתה, והוא מרוסק ואבוד, חסר מענה לשאלות לגיטימיות. במקום להתעסק בהחלמה, בהתמודדות עם האובדן, עם הפצעים, הם נאלצים להילחם על הזכות הבסיסית של כל אדם - צדק. מדוע צריך למחות על דבר כל כך בסיסי כמו צדק?
 
"ראיתי לנכון לעמוד היום לצידה של שמחה ומשפחתה ואני חושבת שכל אדם שרוצה לגדל ילדים במדינה שדוגלת בצדק, כל אדם שמעוניין לחיות ולגדל את ילדיו בעולם בו הצדק והאמת קודמים לכל צריך לקחת חלק בתמיכה בהם. לדרוש צדק לילד רפאל אדנה ז״ל ולמשפחה שהשאיר אחריו. עד שנקבל תשובות ברורות. זה הילד של כולנו!", סיכמה דדון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה