ויראלי

נטלי דדון נשברת: "אולי אנו בדרך למבול שיעביר מעלינו גזרות רעות?"

פעילת הימין כאבה מאוד את הפיגוע הקשה אמש בחווארה, והתקשתה להירדם בלילה: "לאחרונה הולכים מאיתנו זוגות זוגות" כתבה דדון בכאב, ותהתה האם זה מעיד על המבול הגדול שקרוב אלינו?
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
שי סיילאס ניגרקר (60) ובנו אביעד ניר (28), תושבי אשדוד, נרצחו אמש בפיגוע הקשה בחווארה בעת ששהו במתקן לשטיפת מכוניות. מי שכאבה מאוד את האירוע היא פעילת הימין הדוגמנית ואשת העסקים נטלי דדון, שהעלתה הלילה (בין שבת לראשון) פוסט באינסטגרם שלה בו סיפרה על תחושותיה הקשות.
"קשה להירדם", פתחה וכתבה דדון, "וכמה שאני לא מנסה, מתקשה שלא לדמיין את הנשימות האחרונות, לשאול את עצמי מי הלך לפני מי, האם ילד צפה באביו או שמא האב בבנו. כולי תפילה ששניהם יחדיו ללא סבל בכלל. והחזרה של המפלצת לוודא הריגה, לא די לו בפגיעה, התמונות המזעזעות לא מאחרות לבוא, מחלקים ממתקים ובקלאוות. יהודים נרצחו והמפלצות חוגגות!!!

"איך אפשר, איך?!?", המשיכה דדון, "אסון אשר פירק משפחה, מחבל אכזרי, אשר ריסק בית ברגע… לא יכולה שלא לחשוב על האמא, לאבד אבא ובן, יחדיו! מחבקת אותך אמא יקרה, ואשת איש על אובדן כפול ובלתי נתפס. מחבקת את המשפחה…
 
"אין בי מספיק מילים אשר יצליחו לנחם, לשפר ולו במעט את כאב השכול הכפול אשר פקד אתכם, החלל עצום, שניים! שניים הם עלו מכאן, לאחרונה הולכים מאיתנו זוגות זוגות… האם מעיד הדבר על המבול הגדול?! אותו שטפון אשר יעביר מעלינו גזרות רעות…", תהתה דדון וסיכמה: "אולי… ואולי לא. ניר אביעד וסיילאס שי השם יקום דמם! יהי זכרם ברוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה