שיווק ופרסום

קסטרו בבשורה ללקוחות בישראל: זו העיר בה פתחה סניף דגל חדש

מותג האופנה קסטרו, השיק השבוע חנות דגל חדשה בקניון עזריאלי מלחה בירושלים, חנות עצומה שמתפרסת על פני גודל של 600 מ"ר, ולמעשה נפתחה מחדש לאחר שיפוץ ועיצוב מחדש שעברה
מערכת ice | 
קסטרו (צילום אסיה רביבו)
מותג האופנה קסטרו, השיק השבוע חנות דגל חדשה בקניון עזריאלי מלחה בירושלים, חנות עצומה שמתפרסת על פני גודל של 600 מ"ר, ולמעשה נפתחה מחדש לאחר שיפוץ ועיצוב מחדש שעברה.
שי אופיר מנכ"ל המותג קסטרו וצביקה רוזנטל מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים (מלחה), השיקו השבוע את חנות הדגל החדשה של קסטרו, מותג האופנה המוביל, בקניון עזריאלי ירושלים (מלחה). חנות קסטרו המחודשת מתפרסת כאמור ע"פ 600 מ"ר, ונפתחה מחדש לאחר שיפוץ ועיצוב מחדש. בימים אלה מוצגת ברשת קולקציית הסתיו והחגים החדשה לנשים, לילדים ולגברים.
קסטרו, אחת מרשתות האופנה הגדולות שפועלות כיום בישראל, הודיעה לאחרונה על תוכנית התייעלות, במסגרתה תסגור רשת האופנה באזור ה-40 סניפים שלה כאן בישראל. רק לאחרונה נודע כי הרשת כבר הספיקה לסגור 5 סניפים בארץ.
שי אופיר וצביקה רוזנטל (צילום: רפי דלויה)
קסטרו סגרה למעשה את אחד הסניפים המיתולוגיים שלה כאן בישראל, הממוקם בנמל תל אביב, ברחוב יורדי הסירה. נוסף על כך, לאחרונה כבר סגרה הרשת ארבעה סניפים נוספים - סניף עזריאלי תל אביב, בעזריאלי מול הים באילת, החנות במרכז המסחרי בקדימה, דליית אל כרמל וחנות בבעלות הרשת ברחוב אלנבי בתל אביב. כעת, היא שיפצה את הסניף בירושלים שנפתח מחדש כאמור.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה