דיגיטל וטק

אייפון 16 בחינם: ההצעה המפתה של חברת הסלולר

ספקית הסלולר Boost Mobile האמריקנית מציעה את האייפון 16 ללא עלות, אך מהר מאוד התברר כי מדובר בהצעה עם תנאים נוקשים ממה שחשבתם. האם ההצעה הזו באמת משתלמת, או שמדובר במלכודת? כל הפרטים והאותיות הקטנות על ההצעה המפתה
רפאל בן זקרי | 
אייפון 16 פרו (צילום אפל)
אייפון בחינם זו הצעה מפתה מידי, שתמיד מצליחה למשוך תשומת לב. ספקית הסלולר האמריקנית Boost Mobile מציעה את סדרת האייפון 16 תמורת 0.01 דולר בלבד, ללא צורך בטרייד אין. אך כאשר מציעים לכם מכשיר כזה כמעט בחינם, חשוב לבדוק את האותיות הקטנות.
ובכן, ההצעה הזו מגיעה עם תנאים נוקשים שיכולים להפוך אותה לפחות משתלמת ממה שנראה במבט ראשון. כדי לקבל את האייפון החדש, יש להירשם לתוכנית Infinite Access של Boost Mobile, שהיא תוכנית מימון לתקופה של 36 חודשים בעלות של 65 דולר לחודש. בתמורה, תוכלו לקבל זיכוי של עד 1,000 דולר על מחיר המכשיר. רוב הדגמים, כמו אייפון 16 הרגיל ואייפון 16 פלוס, עולים פחות מ-1,000 דולר, ולכן ניתן להשיגם ללא תשלום נוסף. עם זאת, אם תבחרו בדגם היקר ביותר, כמו ה-אייפון 16 פרו מקס, תצטרכו לשלם תוספת של 5.55 דולר לחודש כדי לכסות את היתרה של 199 דולר שמעל לסכום הזיכוי.
מעבר לכך, התוכנית כוללת אפשרות לשדרוג לאייפון החדש ביותר כל 12 חודשים, מה שמאפשר למשתמשים לשמור על עדכניות המכשיר שלהם באופן קבוע. עם זאת, חשוב לציין שהתחייבות לתוכנית מימון כה ארוכה עשויה להגביל את היכולת לעבור לספק שירות אחר, ומחייבת את המשתמש להמשיך לשלם את הסכום החודשי גם אם התוכנית כבר לא משתלמת עבורו. בפועל, ההצעה הזו מתאימה במיוחד למי שכבר מתכנן להישאר ב-Boost Mobile למשך תקופה ארוכה, ומעוניין לשדרג לאייפון חדש כל שנה. אבל למי שמעדיף גמישות או שוקל לעבור לספק אחר בעתיד, כדאי לשקול בזהירות את ההתחייבות הנדרשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה