דיגיטל וטק

כך ייראה האייפון הבא? צבעי האיפון 16 פרו נחשפו בתמונה

יחידות דמה של האייפון 16 פרו ו-16 פרו מקס מציגות צבעים חדשים: לבן, שחור וגוון כהה יותר של Natural Titanium. העדרו של הצבע הוורוד מעלה ספקות, אך ייתכן שצבע חדש יתווסף בהמשך. האם אפל תפתיע אותנו עם עוד צבעים באירוע ההכרזה בספטמבר?
רפאל בן זקרי | 
מצלמות אייפון (צילום Shutterstock)
לאחר שחשף אתמול את צבעי האייפון 16, המדליף הותיק סוני דיקסון חושף את צבעי האייפון 16 פרו ו-16 פרו מקס. המדליף שיתף תמונה המציגה יחידות דמה של האייפונים הבאים בצבע לבן, שחור וגוון דומה ל-Natural Titanium של האייפון 15 פרו מקס.
גוון ה-Natural Titanium נראה כהה יותר במקצת, והצבע השחור כהה באופן משמעותי מזה של ה-Black Titanium מהשנה שעברה. הצבע הלבן, לעומת זאת, הוא בבירור לבן ולא כסף. העדרו הבולט של הצבע הוורוד בתמונות אלו מעלה ספקות לגבי קיומו. עם זאת, מכיוון שאפל בדרך כלל מציעה ארבע אפשרויות צבע לדגמי ה-Pro שלה, יש עדיין תקווה שהגוון הוורוד או צבע חדש אחר יתווסף.
 
אפל בדרך כלל מוכרת את דגמי הפרו ופרו מקס באותם צבעים, כך שצפוי שהאייפון 16 פרו יהיה באותם גוונים כמו הפרו מקס. עבור מי שמחפש אפשרויות צבע נועזות יותר, אולי כדאי לשקול את דגמי האייפון 16 הסטנדרטיים,  שצפויים להגיע בחמישה צבעים שונים.
חשוב להזכיר כי מדובר בהדלפות ולא במידע רשמי. ההכרזה על סדרת האייפון הבאה צפויה בספטמבר הקרוב, באירוע שבו ייחשפו ארבעה מכשירי אייפון 16 שונים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה