דיגיטל וטק

חשיפה מפתיעה: כך ייראה הממשק החדש של מכשירי הגלקסי

בשבוע הבא סמסונג צפויה לחשוף את גרסת הבטא הראשונה של One UI 7.0, המבוססת על אנדרואיד 15. ההדלפות האחרונות מציגות עיצוב חדש ומשופר, עם שדרוגים ותכונות מתקדמות שידהימו את המשתמשים. מה עוד מצפה לנו במכשירי הגלקסי?
רפאל בן זקרי | 
ממשק סמסונג (צילום Shutterstock)
בשבוע הבא צפויה סמסונג לשחרר את גרסת הבטא הראשונה של הממשק הבא שלה, One UI 7.0 המבוסס על אנדרואיד 15. כעת, לפני השחרור הרשמי, נחשפו פרטים רבים על עיצוב הגרסה החדשה של הממשק.
הדלפה חדשה מציגה את העיצוב החדש של לוח ההגדרות המהירות, אזור ההתראות והאייקונים של One UI 7.0. העיצוב החדש נראה כשיפור של העיצוב שהוצג ב-One UI 6.0 ולא כמועתק מ-iOS כפי שנרמז בשמועות.

הממשק החדש שדלף | קרדיט: Smartprix
בנוסף, האיקונים של אפליקציות המערכת של סמסונג, כמו מצלמה, שעון, אנשי קשר, גלריה ומזג האוויר, עברו שינוי עיצובי. האיקונים של אפליקציות הטלפון והאינטרנט של סמסונג קיבלו מראה תלת-ממדי יותר, כאשר גם באפליקציית ההגדרות, המחלקות השונות קיבלו פינות מעוגלות יותר.
סמסונג שיפרה גם את תכונת ההמשכיות (Continuity), המאפשרת כעת לשלוח התראות על שיחות וידאו למכשירים סמוכים. תכונה זו מאפשרת להמשיך שיחות רגילות או וידאו ממכשיר גלקסי אחד למכשיר גלקסי אחר או לטלוויזיה של סמסונג בקרבת מקום. לצורך כך, יש להיות מחוברים עם אותו חשבון סמסונג בשני המכשירים.
סמסונג צפויה לשחרר את גרסת הבטא הראשונה של One UI 7.0 לסדרת Galaxy S24 בשבועות הקרובים. במהלך החודשים הקרובים, תוכנית הבטא תתרחב למכשירים מתקדמים נוספים, כולל Galaxy S23, Galaxy Z Flip 5, Galaxy Z Flip 6, Galaxy Z Fold 5 ו-Galaxy Z Fold 6. הגרסה היציבה של One UI 7.0 צפויה להשתחרר כמעט לכל מכשירי הגלקסי התומכים בכך לפני סוף השנה, כאשר המכשירים הנותרים יקבלו את העדכון ברבעון הראשון של 2025.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה