דיגיטל וטק

סמסונג מסבירה: לאן נעלמה אפליקציית ההודעות שלה?

סמסונג עוברת ל-Google Messages כאפליקציית ההודעות המוגדרת במכשיריה החדשים, במטרה לקדם את שירותי התקשורת המתקדמים (RCS) ולספק חוויית הודעות מתקדמת יותר למשתמשי גלקסי. מה הסיבה להחלטה ומה ההשפעות הצפויות?
רפאל בן זקרי | 
לוגו סמסונג (צילום Shutterstock)
סמסונג הכריזה לאחרונה על מהלך משמעותי בתחום אפליקציות ההודעות במכשיריה. החברה הודיעה כי תחליף את אפליקציית ההודעות שלה, Samsung Messages, באפליקציית ההודעות של גוגל, Google Messages, כאפליקציית ההודעות המוגדרת במכשירים החדשים שלה. השינוי יתחיל עם ה-Galaxy Z Flip 6 וה-Galaxy Z Fold 6 ויוחל על מכשירי גלקסי עתידיים נוספים.
אתר Android Authority חשף את הסיבה למהלך זה, שנמסרה בתגובה רשמית של סמסונג: "סמסונג וגוגל עבדו בשיתוף פעולה הדוק על תחומי שירותי התקשורת, ומאמץ משותף זה להפוך את Google Messages לפלטפורמת ההודעות המוגדרת עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד יזרז את אימוץ שירותי התקשורת העשירים (RCS) ויספק חוויית הודעות ניידת חזקה ומרתקת יותר למשתמשי גלקסי."
RCS, או Rich Communication Services, הוא תקן ההודעות החדש שנועד להחליף את ה-SMS וה-MMS. הוא מציע חוויה עשירה יותר עם הודעות מבוססות אינטרנט, מאפשר שיתוף מדיה באיכות גבוהה, הערות קוליות, הצגת אינדיקטורים להקלדה ועוד.
בעלי מכשירי גלקסי עדיין יוכלו להשתמש ב-Samsung Messages אם הם מעדיפים זאת, למרות השינוי. סמסונג ציינה כי משתמשים יכולים להוריד את Samsung Messages מחנות Galaxy Store אם הם רוצים להמשיך להשתמש בה.
גוגל פועלת כבר זמן מה כדי להפוך את RCS לתקן החדש להודעות, והיא עושה התקדמות משמעותית בתחום. דוחות אחרונים מצביעים על כך ש-Google Messages מתכוונת לשדרג את הצ'אטים הישנים בין פלטפורמות שונות, כמו אלה עם משתמשי אייפון, לתקן ה-RCS, זאת לאחר החלטתה של אפל לאמץ את RCS גם עבור iMessage, ובכך לסיים שנים של התנגדות למעבר הזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה