דיגיטל וטק

התשובה של שיאומי למתקפל של סמסונג: בקרוב בישראל?

שיאומי משיקה שני טלפונים מתקפלים חדשים, כאשר גגם ה-Mix Flip הוא הטלפון המתקפל הראשון שלה בסגנון "צדפה", המיועד לשוק הסיני עם צפי להגעה לשוק העולמי בהמשך. האם המכשיר החדש יעשה עלייה ויגיע גם לשוק הישראלי?
רפאל בן זקרי | 
Xiaomi MIX Flip שיאומי (צילום Xiaomi)
לאחר מספר טיזרים, שיאומי לא המתינה הרבה עם התשובה שלה למכשירים המתקפלים של המתחרה הקוריאנית, סמסונג, והשיקה את ה-Mix Flip. זהו הטלפון המתקפל הראשון שלה בסגנון "צדפה", המתקפל אנכית, כאשר ההשקה מיועדת כעת לשוק הסיני, עם צפי להגעה לשוק העולמי בהמשך.
המכשיר כולל מסך חיצוני בגודל 4.01 אינץ' ומסך פנימי מתקפל בגודל 6.86 אינץ'. בנוסף, החברה השיקה גם את ה-Mix Fold 4 עם עיצוב קל יותר מהדגם הקודם. שני המכשירים מגיעים עם ערכת השבבים  Snapdragon 8 Gen 3 של קוואלקום ותומכים בטעינה מהירה של 67W.

המתקפל החדש של שיאומי | קרדיט: שיאומי
ה-Mix Flip מצויד ב-12GB RAM ואחסון פנימי של 512GB, וכולל שתי מצלמות אחוריות של 50 מגה פיקסל ומצלמת סלפי של 32 מגה פיקסל. סוללת המכשיר היא בקיבולת 4780mAh עם תמיכה בטעינה מהירה.
ה-Mix Fold 4 כולל מסך חיצוני בגודל 6.56 אינץ' ומסך מתקפל בגודל 7.98 אינץ', והוא מצויד ב-16GB RAM ואחסון פנימי של עד 1TB. המכשיר מצויד בערכת צילום מרובת עדשות ובסוללת 5100mAh עם טעינה מהירה חוטית ואלחוטית.
הטלפונים זמינים כרגע רק בסין, אך ה-Mix Flip יושק בקרוב גם באירופה ובחלקים מאסיה המזרחית והדרום-מזרחית, כך לפי מקורות שלא ניתן להעריך את מהימנותן בצורה מוחלטת. לפי אותם מקורות, מחירו של המכשיר יהיה זול בכ-100 דולר ממחירו של המתקפל של סמסונג, ה-Galaxy Z Flip 6.
המחיר הרשמי של המתקפל החדש בהונג קונג הוא 7,699 דולר הונג קונגי, שהם כ-986 דולר אמריקאי, בעוד שה-Galaxy Z Flip 6 זמין לרכישה מוקדמת במחיר של 8,698 דולר הונג קונגי, שהם כ-1,114 דולר אמריקאי.
למרות המחיר הנמוך, נראה כי שיאומי עשתה עבודה נהדרת עם ה-Mix Flip, שמציע תכונות כמו מסכים גדולים ובהירים יותר, מצלמות משופרות, סוללה גדולה יותר וטעינה מהירה יותר. עם זאת, הוא חסר הגנה מפני מים ואבק, בניגוד ל-Galaxy Z Flip 6.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה