דיגיטל וטק

הקאמבק של מוטורולה: האם המתקפלים החדשים שלה יצליחו להביס את סמסונג?

שוק הסמארטפונים המתקפלים מתחמם, עם הכרזה קרובה מתמיד של סמסונג, ומוטורולה משיבה מלחמה עם דגמי ה-Razr+ 2024 החדשים. שיפורים מרשימים במסך ובמערכת הציר מעניקים למכשיר יתרון תחרותי, אבל האם זה יספיק לחברה כדי לבסס שליטה ולעקוף את סמסונג?
רפאל בן זקרי |  1
Motorola Razr 2024 (צילום Motorola)
שוק הסמארטפונים המתקפלים צובר תאוצה. בעוד שחברות רבות נאבקות על נתח השוק, מוטורולה משיקה דגמים חדשים בניסיון לשמור על מעמדה הרלוונטי מול יריבות חזקות כמו סמסונג ושיאומי. אנדרו רומרו מאתר 9to5Google ערך סקירה מקיפה של המתקפלים החדשים של מוטורולה. למרות שהדגמים לא זמינים לרכישה בישראל, הסקירה מעניקה הצצה מעניינת לאופן שבו מוטורולה מנסה להתמודד עם התחרות הגוברת.
ה-+Razr לשנת 2024 מגיע לצד דגם ה-Razr הרגיל. בשנה שעברה השיקה החברה את אותם הדגמים, אך הגרסה הנוכחית מביאה שיפורים משמעותיים, כאשר רומרו מציין שהתצוגה החיצונית של הדגם החדש היא אחת מנקודות החוזק שלו, עם רזולוציה של 1272x1080 וקצב רענון של 165Hz, המאפשרת שימוש יומיומי באפליקציות אנדרואיד בצורה חלקה.
המסך הפנימי של ה-Razr+ 2024 גם הוא שופר, עם שיא בהירות של 3,000 ניטים וקצב רענון של 165Hz. לפי רומרו, הקפל במסך הפנימי, המוכר כמעט מכל טלפון מתקפל, כמעט ולא מורגש, מה שמשפר משמעותית את חוויית השימוש. בנוסף, מוטורולה הצליחה לשפר את מערכת הציר, מה שהפך את השימוש בטלפון לנוח ובטוח יותר.
הגרסה המינימליסטית של מערכת ההפעלה אנדרואיד, שאותה מריצים הדגמים החדשים, מותאמת במיוחד למסך החיצוני של ה-Razr+ 2024.  עם מעבד Snapdragon 8s Gen 3, הטלפון פועל בצורה חלקה ומהירה.
המצלמה של ה-Razr+ 2024 כוללת חיישן ראשי של 50MP ועדשת טלפוטו 2x. רומרו מתאר את התמונות כחדות, ברורות ותוססות, ומציין שהמצלמה הראשית משמשת גם כמצלמת סלפי כשהטלפון במצב סגור. גם הסוללה של ה-Razr+ 2024 מרשימה, עם קיבולת של 4,000mAh המספיקה ליום שלם ואף יותר.
רומרו מסכם שה-Razr+ 2024 הוא טלפון מומלץ שמצליח לשמור על מקומו כמוביל השוק בטלפונים המתקפלים. המכשיר יהיה זמין להזמנה מוקדמת החל מה-10 ביולי ויושק בארצות הברית ב-28 ביולי במחיר של 999 דולר. עם נתונים כאלה, רק נותר לקוות שהדגם יגיע גם לישראל ויהווה תחרות למתקפלים של סמסונג ששולטים בשוק המקומי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוטורולה
    אילן 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכול תלוי במחיר
    סגור