דיגיטל וטק

רק רובוטים: שיאומי חושפת את המפעל החדשני שבו תייצר את המכשיר הדק בעולם

רגע לפני ההכרזה, שיאומי חושפת טיזר למכשיר המתקפל הדק ביותר בעולם, ה-Mix Fold 4, ומספרת על המפעל החכם והמתקדם שבו הוא מיוצר, המתאפיין באוטומציה מלאה, טכנולוגיות ייצור חדישות ובקרה דיגיטלית
רפאל בן זקרי |  2
Xiaomi mix Fold (צילום Shutterstock)
לאחר חשיפת המידע המוקדמת על המתקפל הבא של שיאומי, ה-Xiaomi Mix Fold 4, שעשוי להיות המכשיר המתקפל הדק ביותר בעולם, כעת יש לנו אישור רשמי משיאומי עצמה על השקת המכשיר החודש.
בפוסט ב-Weibo, הרשת החברתית הפופולרית בסין, שיאומי פרסמה טיזר לטלפון המתקפל החדש שלה, Mix Fold 4. אבל הסיפור העיקרי בפוסט הוא דווקא המפעל החכם החדש שבו ייוצר ה-Mix Fold 4, שנקרא "Next-Generation Xiaomi Smartphone Smart Factory". המפעל מתאפיין באוטומציה מלאה של תהליכי הייצור המרכזיים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובפלטפורמת הייצור החכמה Xiaomi Surge, המאפשרת לו לאבחן בעיות, לייעל תהליכי עבודה ולנהל את הייצור באופן דיגיטלי ואוטומטי.
המפעל החכם של שיאומי אינו רק חדשני בתהליכי הייצור שלו אלא גם מאפשר שליטה ובקרה מלאה בכל שלב של הייצור, מהזמנת חומרי הגלם ועד המשלוח הסופי. המפעל מצויד בטכנולוגיות מתקדמות שמאפשרות לו לבצע אבחון תקלות, לייעל תהליכי עבודה ולבצע ניהול דיגיטלי ומבוסס נתונים, מה שמבטיח איכות ודיוק גבוהים יותר במוצרים הסופיים.
ה-Xiaomi Mix Fold 4 צפוי לכלול מערך מצלמות אחוריות מרובע עם חיישן ראשי של 50 מגה פיקסל, עדשה אולטרה רחבה של 12 מגה פיקסל, עדשת טלפוטו של 60 מגה פיקסל ועדשת פריסקופ טלפוטו של 10 מגה פיקסל. כמו כן, המכשיר יכלול סוללה בקיבולת של מעל 5,000mAh ותמיכה בטעינה מהירה של 67W.
במקביל ל-Mix Fold 4, שיאומי צפויה להשיק גם את המתקפל Mix Flip, שיגיע עם מעבד Snapdragon 8 Gen 3 של Qualcomm ומערך מצלמות משולש הכולל מצלמת 50 מגה פיקסל ראשית, מצלמת טלפוטו 60 מגה פיקסל ומצלמת אולטרה רחבה של 12 מגה פיקסל.
עם ההכרזות הקרובות, ה-Mix Fold 4 וה-Mix Flip צפויים להיות בין המכשירים המתקפלים המתקדמים ביותר בעולם, עם ייצור במפעל חכם ואוטומטי המבטיח איכות ודיוק מרביים. הם גם עשויים להיתקל בתחרות לא קלה, מול המתקפלים של סמסונג שיושקו מחר, והמתקפלים של מוטורולה שהוכרזו בחודש שעבר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני אקנה את המכשיר הסיני
    בר דעת 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק אם הוא יהיה זול לפחות 30 אחוז פחות סמסונג.
    סגור
  • לגמרי, אחרת לא שווה (ל"ת)
    שם כלשהו 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור